مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان :
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: تمام تلاش دشمنان ما در این است اسلام‌های سکولار، ترکی، عربستان و لندنی و.. را ترویج دهند تا اسلام ناب از بین برود.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۴۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در جمع کارکنان علوم پزشکی ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر  با اشاره به روایت رسول اکرم (ص)؛ گفت: در هر دوره‌ای باید مردان خالصی باشند که غبار را از چهره دین بزدایند امام راحل نیز یکی از مصادیق بارز بندگان خالص خدا هستند که در هر عصر و دوران غبار از چهره دین می‌زداید و  این امام عزیز از گران‌بهاترین ثروت ملی ایران هستند.

 وی بابیان اینکه شناخت امام ضرورت دارد، افزود: ویژگی انقلاب اسلامی و وجه تمایز انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها این است که امام به‌عنوان محور اصلی انقلاب سه ویژگی دارد و به گفته کارشناسان غربی  رهبری است که غیر از حضرات معصومین نداریم چون این انقلاب پیروزی خود را مرهون سه ویژگی  نظریه‌پردازی، فرماندهی وتاسیس  سیستم  است که داشتن این سه ویژگی باهم در یک شخص تاکنون در انقلاب‌ها نبوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: در بحث محور مقاومت، در بحث داعش در سوریه و عراق و حضور مردم درصحنه از تفکر امام استفاده‌شده است.

وی افزود: خداوند در وجود امام یک درو اندیشی و بصیرتی را ایجاد کرده بود که آینده را خوب می‌دید و مطالبی که در آن زمان بیان کرده و پیش بینی‌های عجیبی که داشت امروزه عملی شده است.

جلیلیان عنوان کرد: این انقلاب برکات فراوانی دارد و امام دین را به زندگی برگرداند و آن را حاکم کرد با نظریه‌ای که حاکم باید عادل باشد و قوانین را به قوانین اسلام تغییر داد و از دستاوردهای این نظام تغییر دوقطبی بود.

وی گفت: حاکمیت و گفتمان دینی و تغییر ماهیت حکومت ضد دینی به حکومت دینی با محوریت ولایت‌فقیه و مردم‌سالاری دینی، تغیر در ساختار، سازمان و نظام قانون‌گذاری غیردینی به سیستم اسلامی، تبدیل شیعه تحقیرشده منزوی به شیعه پرچم‌دار اسلام ناب محمدی و تبدیل دوقطبی نظام سرمایه‌گذاری و نظام سوسیالیستی به دوقطبی اسلام و نظام و سلطه پرداخته و... ازجمله دستاوردهای امام و انقلاب بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: تمام تلاش دشمنان ما در این است اسلام‌های سکولار، ترکی، عربستان و لندنی و.. را ترویج دهند تا اسلام ناب از بین برود.

وی عنوان کرد: امروز شیعه در هر جای دنیا از مظلومیت بیرون آمده و مکتب تشییع عزت‌آفرین و امیدآفرین است.

جلیلیان عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی است که لبنان و شیعیان لبنان از حالت انزوا و تحت‌فشار بودن بیرون آمده و مهم‌ترین کانال ارتباط  نظام جمهوری اسلامی با جهان عرب است  و شیعیان حزب‌الله نقش  تعیین‌کننده در بحث اسرائیل رادارند و در آینده سرنوشت مردم فلسطین در همین‌جا تعیین می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار بیشتر از این بود گفت: دشمن ما اصلاً قابل‌اعتماد نیستند و تنها راه مقابله ما با آن‌ها این است که با تفکر شیعه و امام قله‌های پیش روی خود را فتح کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات