هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع):

مهمترین عامل انحطاط حکومت‌های اسلامی انحراف خواص بوده است

هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: مهمترین عامل انحطاط حکومت‌های اسلامی و دینی همیشه انحراف خواص بوده است چرا که هنگامی که خواص به بیراهه بروند عوام را هم باخود خواهند برد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۸۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ قاسم‌زاده نداف در همایش سیاسی در مجتمع بقیه الله مشهد که با حضور بسیجیان برگزار شد، تاکید کرد: باید دستاورد‌های انقلاب را به مردم معرفی نماییم که تحت تاثیر شبکه‌های مجازی قرار نگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، علت دشمنی با انقلاب اسلامی را چند عامل دانست و افزود: اول به خاطر ماهیت انقلاب دوم به خاطر اینکه ما خواستار نابودی آمریکا و اسرائیل هستیم و اینکه این‌ها باید از خوی استکباری شان پایین بیایند سوم در هر نقطه‌ای از دنیا که مظلومی ندای کمک سر بدهد کمکش می‌کنیم و در نهایت ما به تکلیف مان عمل می‌کنیم و در چنین نظامی باعث می‌شود که دشمن از هیچ گونه دشمنی با او دریغ نکند.

هادی ویژه سپاه امام رضا علیه السلام  دشمنی‌های دشمنان را از اول انقلاب به دو بخش دشمنی داخل و تحریم و حملات  تقسیم کرد.

وی ادامه داد: ما به خاطر داشتن موشک و صنایع نظامی پیشرفته از تهدید دشمن خارجی عبور کردیم و تمام تهدید‌هایی که به ما می‌شود از داخل شروع شده و این نتیجه جریان نفوذ است و توانسته در درونی‌ترین لایه‌های حکومت نفوذ کند و در این مرحله است که فتنه‌ها خودش را نشان می‌دهد .

قاسم‌زاده نداف اشاره داشت: در جریان فتنه، مرز‌های حق و باطل از بین می‌رود و در این زمان همه به عنوان حق بلند شده‌اند، اما درونشان چیز دیگری است و عوام به دنبال شاخص نمی‌روند بلکه به دنبال شخصیت‌ها می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین عامل انحطاط حکومت‌های اسلامی و دینی همیشه انحراف خواص بوده است. هنگامی که خواص به بیراهه بروند عوام را هم باخود خواهند برد.

این هادی سیاسی بیان داشت: در هر دهه از انقلاب فتنه‌ای ایجاد شده است و در تمام این فتنه‌ها دو وجه مشترک وجود دارد اولا در تمام فتنه‌ها جامعه دو قطبی شده  و ثانیا دشمن درصدد استفاده از شخصیت‌های سیاسی مذهبی برآمده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار