هم‌زمان‌با دهه‌ی مبارک‌فجر صورت‌گرفت؛
فرمانده سپاه قدس گیلان از 7/2کیلومتر خط انتقال و شبکه‌ی توزیع آب‌شرب روستای شیرآباد از توابع حویق تالش به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر بهره‌برداری کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۸۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، سردار محمد عبدالله پور عصر روز گذشته(سه‌شنبه) در مسجد سیدالشهدا اوتار محله شیرآباد تالش  از 7/2کیلومتر خط انتقال و شبکه‌ی توزیع آب‌شرب روستای شیرآباد از توابع حویق تالش به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر بهره‌برداری کرد و با گرامیداشت شهادت بی‌بی دوعالم و ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این انقلاب هرچه دارد از برکات حضرت زهرا (س) است

وی با قدردانی از مسئولانی که نامی از آن‌ها برده نشده و دیده نمی‌شوند گفت: پیش از انقلاب مستکبرین جهان، آمریکا و شوروی غنائم کشورهای ضعیف را گرفته و برای مستضعفین تصمیم می‌گرفتند و سالیان متمادی استعمار کشورهای تحت سلطه به همین ترتیب سپری شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ایستادگی ملت ایران به امامت امام خمینی (ره) در مقابل استکبار جهانی تصریح کرد: امام این نظام سلطه را قبول نداشت و در مقابل آن ایستاد، این حرکت را ملت ایران و امام راحل پایه‌گذاری کردند.

عبدالله پور با بیان اینکه ملت ایران پیشانی جبهه مقاومت در منطقه است خاطرنشان کرد: ما در این ۴۰ سال پس از انقلاب همواره پیروز بوده و هستیم همان‌طور که نخست‌وزیر سابق ایتالیا می‌گفت اگر کشوری به جای ایران بود در مقابل این فشار ها شش ماهه از بین می رفت.

وی با تأکید بر اینکه عقب‌نشینی در مقابل دشمن آن‌ها را به سمت حرکت روبه‌جلو تشویق می‌کند افزود: امام به ما آموخت تا در برابر دشمن زانو نزنیم و در مقابل استکبار ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نگاه خدا و ائمه به ملت مسلمان ایران گفت: ما همواره مقاومت می‌کنیم و خداوند متعال نیز بهترین راه را پیش روی ما می‌گذارد و به دلیل راستی و استواری ما در این راه آمریکای جهان‌خوار جرئت نمی‌کند قدمی به کشور ما بگذارد و فکر حمله را در سر بپروراند.

عبدالله پور با اذعان به دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: این کشور مستکبر و کودک‌کش با دولت ما کاری ندارد بلکه هدف آمریکا ضربه زدن به‌نظام اسلامی و ولایت است.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران توان مقابله با مشکلات اقتصادی خود را دارد افزود: با استفاده از ظرفیت بسیج می‌توانیم اقدامات بزرگی در حوزه اقتصاد انجام دهیم، جوان شیرآبادی و حویقی نباید بیکار بماند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بزرگ‌تر شدن دولت موجب افزایش هزینه‌ها می‌شوند گفت: ما باید بتوانیم روی پای خود بایستیم و فرهنگ ایجاد شغل را تغییر دهیم.

عبدالله پور با بیان اینکه استان گیلان می‌تواند مشاغل زیادی در حوزه گردشگری ایجاد کند افزود: در طول سال ۳۱ میلیون مسافر به گیلان سفر می‌کنند با افزایش زیرساخت‌ها و اصلاح آن می‌توانیم در این بخش تولید درآمد و اشتغال کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه سپاه به دنبال آن است تا دهستان حویق را به یک دهستان نمونه تبدیل کند اظهار داشت: در تلاش هستیم تا این دهستان را در حوزه‌های اشتغال، سبک زندگی ایرانی اسلامی و بهداشت و درمان به یک روستای نمونه تبدیل کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به خانه‌دار شدن روستاییان تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: سپاه حدود هزار خانه مسکونی در استان ساخته است بنابراین تمام روستاییان تحت پوشش کمیته امداد در بخش حویق خانه‌دار خواهند شد.

آب‌رسانی به روستای شیرآباد حویق تالش

آب‌رسانی به روستای شیرآباد حویق تالش

ارسال نظرات