فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان برای متوقف‌کردن حرکت انقلاب عمیق‌تر و گسترده‌تر شده است، گفت: انقلاب اسلامی چون منافع دنیای استکبار را به خطر انداخته از این‌رو دشمنی با نظام انقلاب اسلامی پایان ندارد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۹۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ مدافعان انقلاب اسلامی که به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی در مسجد چهاره معصوم (ع) شاهین ویلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و حضرت امام (ره)، از جانفشانی کسانی که در به ثمر رسیدن درخت انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند، یاد کرد و گفت: در حقیقت وقوع این انقلاب اعجاز بزرگ قرن است.

مخالفت با ماهیت انقلاب اسلامی علت اصلی دشمنی مستکبران با ایران است

وی بیان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی همان ماهیت استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی است که دشمنان به‌دنبال از بین بردن این ماهیت هستند و تلاش می‌کنند با توسل به شیوه‌های مختلف و در برهه‌ها و دوران‌های مختلف از جنگ نظامی گرفته تا جنگ نرم در این زمینه حرکات مختلفی را انجام دهند.

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: پیروزی انقلاب سبب به خطر افتادن منافع استکبار و همچنین بیداری مظلومان و مستضعفان جهان شده و به همین علت دشمنی دشمنان با انقلاب تمامی ندارد.

وی با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا در اجرای نقشه‌های شوم خود در ایران بیان کرد: پس از شکست در جنگ‌ها و اقدامات شوم متعدد از جمله حمله طبس و 8 سال دفاع مقدس، امروز دشمن با شبیخون فرهنگی در پی ضربه زدن به نظام است

سردار مولایی گفت: دشمن که در جنگ 8‌ساله نتوانسته بود به اهداف خود دست یابد و در این مسیر با یأس و ناامیدی با وجود در اختیار داشتن تسلیحات جنگی و حمایت کشورهای ابرقدرت مواجه شده بود، به جنگ نرم روی آورده که با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و ولایت‌پذیری می‌توان توطئه‌های نرم و فتنه‌های دشمنان را نیز خنثی‌سازی کرد.

وی بیان کرد: هدف انقلاب مبارزه با تبعیض، اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی بوده و برای برقراری عدالت در تلاش است اما دشمنان با شکست در مقابل آرمان‌های انقلاب و نظام گروهک تروریستی داعش را برای ناامن کردن منطقه ایجاد کردند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی در این برهه از زمان اظهار داشت: در حال حاضر از اصلی‌ترین اهداف دشمن ایجاد دوگانگی بین مردم است که مردم ایران این ترفند دشمنان را نیز در سایه ایمان و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری نقش بر آب می‌کنند.

سردار مولایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نماد و الگوی بیداری ملت‌های جهان علیه استکبار جهانی است و چون منافع دنیای استکبار را به خطر انداخته از این‌رو دشمنی با نظام انقلاب اسلامی پایان ندارد، باید به صورت دغدغه‌مند با روحیه انقلابی جهادی و بسیجی توطئه‌ها علیه انقلاب را خنثی کرده و به اصول اولیه انقلاب برگردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها