فرمانده سپاه ناحیه فومن خبر داد:

افتتاح 11مسکن برای محرومین شهرستان

سرهنگ فردین میرزاپور گفت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ساخت 11 مسکن محرومین در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۹۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در دهه‌ی مبارک فجر ساخت 11 مسکن محرومین در شهرستان فومن توسط بسیج سازندگی این سپاه  به بهره‌برداری رسید و طی مراسمی به مالکین اهدا شد.
سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور در جمع فرماندار و مسئولین ادرات شهرستان گفت: با ساخت 11 مسکن مددجویان کمیته امداد تعهد بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن در ساخت 80 مسکن مددجویان شهرستان به اتمام رسید.

وی با تقدیر از سروان پاسدار ناصر جوانمرد، ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن را حائز رتبه برتر کشوری اعلام کرد که در مراسمی که در سالن شهدای انتظامی استان با حضور فتاح رئیس محترم کمیته امداد و فرماندهی سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود از سروان پاسدار ناصر جوانمرد و ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن تقدیر به‌عمل می‌آید .

بر اساس این گزارش سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور، فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان فومن با حضور در یک مسکن محرومین روستای سسطلان واحد مسکونی 50 متری محرومین را افتتاح کردند.
شایان‌ذکراست برای ساخت هر واحد مسکن محرومین 220.000.000 ریال اعتبار هزینه شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار