مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه در آذربایجان شرقی در نشست سیاسی بسیجیان و کارکنان سپاه ورزقان گفت: انقلاب اسلامی احیا کننده فرهنگ و ارزش های اسلامی در سطح ملی و فرا ملی بود.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۱۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کاملی فر افزود: با ظهور انقلاب اسلامی شاهد بسیج شدن مراکز آموزشی کشور اعم از صدا و سیما، روزنامه ها، مجلات و دیگر مجموعه های هنری و فرهنگی در جهت رشد فرهنگی جامعه اسلامی بودیم که هدف اصلی آن ها احیا کننده فرهنگ و ارزش هایی بود که پیش از آن دست پرورده های غربی با بیگانه ساختن مسلمانان به جای فرهنگ اصیل اسلامی فرهنگ مردود غرب را جایگزین آن می کردند.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد تحقق عدالت اجتماعی در سطح کشوریم این از دستاوردهای بی بدیل نظام جمهوری اسلامی است در حالی که  پیش از آن شرکت های چند ملیتی با غارت منابع داخلی ما، اعم از نیروی کار، مواد اولیه ارزان و ... فقر و تنگدستی را بر سراسر کشور ما گسترده بودند و با خودباختگی فرهنگی و رواج ارزش های غربی هویت زن مسلمان ایرانی را در مسیر برهنگی و بی عفتی قرار داده بودند که با ظهور انقلاب جایگاه اصلی زنان در سطح جامعه تبیین شد.  

انقلاب اسلامی فرهنگ و ارزش های اسلامی را احیا کرد

حجت الاسلام کاملی فر اظهارداشت: در مجموعه هدایت بشریت هدف اصلی و اساسی ادیان الهی رشد و تکامل بشر بر مبنای توحید است در حالی که مستکبران جهان با جدایی راه دین و سیاست و با حیله های رنگارنگ از تمام ابعاد چه دینی چه فکری کشورهای اسلامی را به استیلای خود در می آوردند و با غارت منابع مادی و زیرزمینی یاس و ناامیدی را بر جوامع اسلامی حاکم می کردند.

 وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی با ظهور خود خط بطلانی بر این عقیده و افکار مستکبران کشید و نهضت اسلام را تبدیل به پدیده های منسجم و جهانی کرد.

ارسال نظرات