خبرهای داغ:
با حضور امام جمعه پردیسان برگزار شد

مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرک مهدیه قم

مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه شهر پردیسان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرک مهدیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۲۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرک مهدیه، حجت الاسلام والمسلمین «سید صمصام الدین قوامی» امام جمعه شهر پردیسان طی سخنانی اظهار داشت: خیلی از انقلاب‌ها ممکن است بر اساس هوای نفس و قدرت طلبی و آمال و آرزو‌های سیاسی و باندی باشد، ولی انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به دور از هوی و هوس و در جهت مبارزه با استکبار و ظالمان عالم اتفاق افتاد.
وی افزود: امام خمینی (ره) در جوانی بر نفس و هوی و هوس خود مسلط شد و نفسش را مدیریت کرد و اکثر کتاب‌های عرفانی که نوشت درقبل از سن ۴۰ سالگی تا به لطف خداوند توانست انقلاب اسلامی را شکل بدهد و به پیروزی برساند.
امام جمعه پردیسان ادامه داد: این انقلاب اسلامی یک مأموریت الهی بوده است و امام (ره) مطیع امر مولا بودند و دستورات ایشان را اجرا می‌کردند. امام خمینی (ره) در چند جا افشاءگری کرد یکی در نوفل لوشاتو و یکی در روز ۲۱ بهمن که آقای طالقانی خیلی اصرار کرد مردم کشته می‌شوند امام (ره) فرمودند: دستوراز جایی دیگراست.
وی افزود: ما‌ که انقلابی هستیم و ۴۰ سال در راه انقلاب اسلامی دوام آورده ایم بیشتر پخته‌تر شده ایم و گام هایمان محکمتر شده است؛ شیاطین داخلی الان شبهه مشروعیت نظام را مطرح می‌کنند؛ رهبر آسمانی حضرت بقیة الله امام را تنفیذ کرد و ما باید به این اعتقاد داشته باشیم.
قوامی در ادامه بیان داشت: انقلاب ما هماهنگ با تکوین است لذا برگشت پذیر نیست و اینهاست که این انقلاب را حفظ کرده است. این رهبری آینه‌ی امام (ره) است، چون راه او را خوب فهمیده و ادامه می‌دهد و ما وظیفه داریم گامهایمان را در حفظ این انقلاب محکمتر و استوارتر کنیم.
وی در پایان گفت: این انقلاب فاطمی است، کوثر است و الان هم ادامه دارد، این فجر منتهی به صبح می‌شود و وقتی بقیة الله بیاید جهان را روشن می‌کند؛ او خورشید پنهان است و ما به نزدیکی زمان ظهور امیدواریم و معتقدیم که فرزند حضرت زهرا (س) است که این انقلاب را حفظ کرده است.
 امام جمعه پردیسان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه مراسم از نمایشگاه دهه فجر بازدید کردند.
ارسال نظرات