خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان با تاکید بر صیانت از ارزش‎های انقلاب اسلامی تصریح کرد: دهه‎فجر برخواسته از روحیه ولایتمداری است و این تفکر برگ برنده ملت انقلابی ایران در همه عرصه‎هاست.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۳۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از فارس ، سید شجاع نصرتی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی سی و نهمین سالگرد پیروزی‎اش را جشن می‎گیرد که دشمنان هیچ‎گاه دست از توطئه علیه این نظام الهی- ولایی برنداشته و بر نمی‎دارند.

وی با بیان اینکه دهه فجر تجدید میثاق و بیعتی دوباره با ولایت است، تصریح کرد: تداوم انقلاب اسلامی فقط و فقط در مسیر ولایت فقیه میسر خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان افزود: بدخواهان نظام اسلامی برای اینکه بین امت و ولایت فاصله ایجاد کنند از هر حربه‎ای استفاده کردند اما قطار انقلاب هیچگاه از حرکت بازنایستاد.

نصرتی با تاکید بر اینکه توجه به فرهنگ جامعه را متحول می‎کند، ابراز کرد: اگر بخواهد تحولی در یک کشور انجام گیرد فرهنگ کارگشاست، فرهنگ یک ملت باعث می‎شود توانمندی و اقتدار این ملت در جهت حیات، رشد و خدمت به بشریت باشد و یا در انحطاط بشریت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی کشور امروز بر زمین مانده است به فرمایشات مقام معظم رهبری در این باره اشاره کرد و گفت: همه خودشان را فرهنگی می‎دانند، همه نسبت به مسائل فرهنگی اظهار شوق و علاقه می‎کنند و آن را در بیانات‎شان مهم نشان می‎دهند اما کار فرهنگی در کشور متناسب با پیشرفت انقلاب اسلامی  نیست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان افزود: مسوولان، جامعه و افراد تاثیرگذار نباید نسبت به مسئله فرهنگ بی‎تفاوت باشند، مسائل فرهنگی در خور این است که با سعه صدر، اهتمام، دلسوزی عمیق و همراه با خبرگی و کارشناسی رسیدگی شود.

نصرتی با بیان اینکه دهه فجر برخواسته از ارزش‎های اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی در سایه وحدت، اتحاد، همدلی در اوج اقتدار است، اوج تاثیرگذاری برنامه‎های دهه فجر در 22 بهمن نشان داده می‎شود، حضور مردم بار دیگر پاسخ دندان‎شکنی به یاوه‎گویان است.

وی بیان کرد: مردم انقلاب اسلامی را از جان و دل دوست دارند برای اینکه به پای آن خون دادند و احدی نمی‎تواند مردم را از انقلاب و ولایت جدا کند، ملت ایران 39 سال بر روی آرمان‎های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و دشمن را همواره پس زده و به خاک سیاه نشانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها