خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه فجر :

همایش «مدافعان فاطمی- فجرآفرینان انقلابی» در گرگان برگزار شد

فرمانده حوزه حضرت زینب (س) سپاه ناحیه گرگان با یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی از برگزاری «مدافعان فاطمی- فجرآفرینان انقلابی» خبر داد و گفت: فجرآفرینان هنوز هم اعجاز می‎کنند اگر به توان داخلی باور اعتقادی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۴۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از فارس ،آمنه رجبی  در گفت ‎و گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد، فراموش نکنیم این پیشرفت و تعالی به سادگی به دست نیامده؛ گرچه مشکلات و ضعف‎هایی هم وجود دارد اما هر وقت به توان داخلی باور داشتیم، مقاومت کردیم، استقلال خودمان را حفظ کردیم به پیشرفت رسیدیم.

وی با تاکید بر اینکه فجرآفرینی مستلزم فجراندیشی است، تصریح کرد: فجرآفرینان در سایه ولایت توانستند حماسه‎ساز و اقتدارآفرینشوند، امروز با وجود توفیقات مختلفی که کشورمان به دست آورده اما در حوزه فرهنگ و اقتصاد مشکلات زیادی داریم، مقام معظم رهبری بارها به مسوولان کشور تذکر دادند که فقط با توان ملی در چارچوب اقتصادمقاومتی می‎توان بر مشکلات فائق شد.

فرمانده حوزه حضرت زینب (س) سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه کدخدامحوری و چشم امید داشتن به بیگانگان مشکلات کشور را حل نکرده و نمی‎کند، افزود: در سایه وحدت و توجه به فرامین امام امت می‎توانیم کشورمان را از گزند خطرات مصون کنیم.

رجبی با تصریح اینکه باید روحیه جهادی و بسیجی در جامعه ترویج شود، گفت: هر گاه مسوولان خدمت صادقانه به ولی‎نعمتان را سرلوحه بدانند و مدیریت جهادی را به مدیریت اداری-ساعتی ترجیح دهند و خدمت بی‎منت به مردم کنند قطعا جبهه اقتصادی و جبهه فرهنگی تقویت می‎شود.

وی با بیان اینکه دو جبهه فرهنگ و اقتصاد خط شکن می‎خواهد، افزود: با روحیه بسیجی خواستن توانستن است را به جهان اثباتکردیم و باور ما می‎توانیم را در صحنه اقدام و عمل به رفتار تبدیل کردیم، اکنون نیز این روحیه باید تقویت شود، دهه فجر یادآوری چنین تفکری است که بدانیم هیچ بن‎بستی مقابل انقلاب اسلامی وجود ندارد.

 فرمانده حوزه حضرت زینب (س) سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه نباید از دستاوردهای 39 ساله انقلاب اسلامی غافل باشیم، گفت: انقلاب اسلامی جبهه‎های فتح شده فراوانی را پشت‎سر گذاشته است و البته جبهه‎های جدیدی پیش‎رو دارد باید با برنامه‎ریزی درست و با تکیه به داشته‎های خودمان همچنان الگو باشیم.

رجبی افزود: دشمنان همواره درصدد ناکارآمدی نظام مقدس اسلامی هستند تا بین مردم و انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کنند،مسوولان اگر خدامحور باشند و در گفتمان و عمل از ولایت پیروی کنند محبوب مردم می‎شوند و منلزت پیدا می‎کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها