خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان گفت: امروزه تشعشعات انقلاب اسلامی جهان هستی را فراگرفته و هر روز در حال افزایش است.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۴۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی در نشست بصیرتی در بین طلاب علوم دینی حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان با اشاره به چرایی به وجود آمدن انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی نشان داده که یک انقلاب سطحی و یک انقلاب معمولی نیست، در سراسر دنیا انقلاب های فراوانی صورت گرفت مانند کشور های کوبا و شیلی و ... اما انقلاب آنها با انقلاب ما بسیار تفاوت داشته و نتوانسته مانند انقلاب ما عظمت پیدا کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب گلستان تصریح کرد: انقلاب ما امروزه خوشبختانه به مرز چهل سالگی رسیده است، این یکی از افتخارات جهانی برای ملت ما است.

ریاحی با بیان این مطلب که حضرت امام در سخنانش به خوبی اهمت انقلاب را به ما گوشزد کرده است بیان کرد:همانطوری که امام(ره) فرمود حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابل حفاظت از جان امام زمان(عج) اولی تر و با اهمیت تر است، این نشان از اهمیت و جایگاه بلند این انقلاب است.

این مقام مسئول ادامه داد: انقلاب ما فرایندی را دنبال می کند که تمام دنیا را به چالش کشیده است، این زیبنده نظام ما نیست که برخی از دیپلمات های ما در کشور های مختلف از خودشان ضعف نشان دهند و اقتدار کشور ما را زیر سوال ببرند.

مسئول سازمان بسیج طلاب گلستان تاکید کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران به خوبی بارها به تهدیدات آنان جواب داده است و نشان داده که هیچ گاه زیر بار حرف زور نخواهد رفت. اسرائیل خط قرمز ماست هر کشور که بخواهد به این رژیم صهیونیستی حمایت کند در مقابل آنان می ایستیم.

وی با بیان اینکه امروز نباید از سخنان چند نفر ضد انقلاب که یاوه می گویند و جیره خور کشور های غربی هستند دلسرد شویم متذکر شد: تشعشعات این انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در جهان منعکس شده است و نور آن تمام دنیا را فرا گرفته است.

حجة الاسلام ریاحی ادامه داد: در دوران پیامبرگرامی اسلام(ص) هم قائله های مختلفی به وجود آمده و همواره هدفشان صدمه زدن به دین اسلام و پیامبر(ص) بوده، این نشان از عمق انحراف حتی در زمان پیامبر اسلام(ص) را نشان می دهد. وجود چنین انحرافاتی در دین حق، چیز غریبی نیست.

مسئول سازمان بسیج طلاب گلستان عنوان کرد: عامل وجود انحرافات و کج روی ها کوتاهی برخی خواص در این زمان و زمانهای گذشته بود. بعد از پیامبر(ص) علت مظلومیت امام علی (ع) همین کوتاهی برخی خواص و عدم حمایت بوده و در طول تاریخ همین خواص بدترین جنایات را بر علیه اسلام و انقلاب روا داشته اند.

ریاحی دومین چیزی که باعث تضعیف جمهوری اسلامی می شود را عدم توجه به مبانی انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: آخوند امروزی یعنی سیاسی، سکولار بودن طلاب و روحانیت به عنوان سم مهلک برای انقلاب است، کوتاهی در حفظ انقلاب و اهمیت ندادن به فرامین رهبری خیانت به کشور و انقلاب است.

منبع:طوبی گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها