فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی است، از عموم مردم دعوت کرد همچون گذشته با شکوه گسترده‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند و مایه دلگرمی مسئولان خود برای خدمت بیشتر باشند.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۴۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری" در حاشیه بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، در جمع خبرنگاران گفت: تلاش معین‌های اقتصادی استان کرمان در راستای کاهش فاصله طبقاتی قابل تقدیر است.

جعفری با بیان این که امروز به اتفاق چندی از فرماندهان لشکری و کشوری به شهرستان منوجان از مناطق محروم و مستضعف کشور سفر و از طرح‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کردیم، افزود: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به عنوان استان پایلوت و نمونه کشوری در زمینه اقتصاد مقاومتی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری به همت استاندار کرمان در حال اجرا است که این طرح‌ها و تقسیم استان به هشت زون اقتصادی، ایده‌ای نو در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌باشد.



وی با اشاره به این که کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی است، از عموم مردم دعوت کرد همچون گذشته با شکوه گسترده‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند و مایه دلگرمی مسئولان خود برای خدمت بیشتر باشند.
ارسال نظرات