همزمان با ایام الله دهه فجر، با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مدیر کل بهزیستی استان، 40واحد مسکونی به معلولان چهارمحال و بختیاری تحویل شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۷۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در آئین تحویل واحدهای مسکونی به معلولان استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در طول سال های گذشته در امر محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان کارهای بسیار ارزنده ای کرده که امروز هم به مناسبت دهه مبارک فجر در کنار برادران عزیز در مجموعه سازمان بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری تعدادی از خانه های مسکونی نیازمندان که آماده شده اند در اختیار آن ها گذاشته می شود.

سردار اکبری تصریح کرد: همین جا اعلام می کنیم که مجموعه سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) در کنار سازمان بهزیستی این آمادگی را دارد که انشاالله در کمک به محرومیت زدایی و در کمک به نیازمندان، در غالب گروه های جهادی و کمک های مالی انشاالله در سال آینده بتوانیم در این راستا با کمک همدیگر یک بخش دیگری از مشکلات نیازمندان استان را مرتفع کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری نیز با تبریک دهه فجر، گفت: همانطور که مستحضرید ما حدود 40 تا از خانه های معلولان را در دهه فجر با کمک سپاه پاسداران تحویل خانواده ها می دهیم.

محمد میرزایی افزود: در اینجا ما از سردار اکبری عزیز به خاطر حمایت هایی که از بهزیستی و قشر ضعیف و مددجویان داشته اند و اینکه قرار شد با ما در مناطق دور افتاده نیز از طریق اردوهای جهادی به حل مشکل مسکن مددجویان کمک کنند تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: همزمان با دهه فجر، 40 واحد مسکونی ویژه مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی  در کلیه شهرستان ها افتتاح و تحویل شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: ما کسانی را که تحت پوشش سازمان بهزیستی باشند و پرونده داشته باشند حمایت های مالی می کنیم و در بحث اردوهای جهادی نیز از طرف سپاه مورد حمایت قرار می گیرند.

ارسال نظرات