مسؤول بسیج سازندگی سپاه شاهرود گفت: کاروان خدمت با شعار «همت و تلاش، محبت آبادانی» در روستا‌های قلعه‌نو خالصه و امین‌آباد بخش مرکزی شاهرود آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۰۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
حسین ابوذری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و راه‌اندازی کاروان خدمت توسط بسیج سازندگی سپاه شاهرود در روستا‌های این شهرستان اظهار کرد: کاروان خدمت با شعار همت و تلاش، محبت و آبادانی به مدت چهار روز در روستا‌های قلعه‌نو خالصه، امین‌آباد، حسین‌آباد و محله‌های اسلامی شهرک شهید بهشتی و ولیعصر (عج) شاهرود، هشت پروژه عمرانی را انجام می‌دهد.
وی افزود: در روز نخست، کاروان خدمت یک خانه روستایی را در امین‌آباد با حضور فرماندهی سپاه شهرستان افتتاح و یک باب منزل یکی از نیازمندان روستا را عایق‌کاری کرد.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: در ادامه، کاروان خدمت به روستای حسین‌آباد اعزام و دیوارچینی حیاط یک منزل مادر تنها در این روستا در دستور کار است.
ابوذری ادامه داد: رنگ‌آمیزی و زیباسازی یک واحد آموزشی در این روستا از دیگر برنامه‌های کاروان خدمت است.
وی اضافه کرد: دیوارچینی و عایق‌کاری و کاشی‌کاری دو باب منزل مسکونی، بهسازی یک منزل مسکونی بانوی سرپرست خانوار در محله‌های اسلامی از دیگر برنامه‌هاست.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه شاهرود با اشاره به توزیع ۲۵۰ بسته حمایتی به خانواده‌های نیازمند این روستا‌ها و محله‌های اسلامی بیان کرد: تاکنون دو مرحله کاروان خدمت در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ و آذرماه سال ۱۳۹۶ برگزار شد که در مرحله اول در روستای گلستان بخش بسطام و مرحله دوم اردوی ۱۴ روزه به مناطق زلزله‌زده غرب کشور و انجام ساخت ۱۵۴ سکوی کانکس در این منطقه انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها