خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرآبیک :

امام(ره) با دستان خالی این انقلاب را پیروزی رساند

امام جمعه موقت شهر آبیک بیان کرد: یکی از دلایل به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی امدادهای غیبی است
کد خبر: ۸۹۸۶۱۱۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک در جمع فرهنگیان بسیجی شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره ) بنیان گذار انقلاب اسلامی تعابیر زیادی را از انقلاب اسلامی دارند که در یک جا از آن به عنوان مائده ی آسمانی یاد می کنند که نشان می دهد انقلاب نعمت بزرگی است و در جایی دیگر می فرمایند کشتی نوح که پشتیبان آن خداست.
وی افزود: این انقلاب به این سادگی به پیروزی نرسیده است توکل و خاطری آرام که در وجود امام راحل بوده باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده است و یکی دیگر از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی را امدادهای غیبی بوجود اورده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: شعار حضرت امام خمینی (ره ) این بود که ما می توانیم ، هیچ وقت نمی گفتند ما نمی توانیم و در تمام طول عمر خود جز از خدا از کسی نمی ترسیدند و این واقعا روحیه ی انقلاب گری ایشان بود حضرت امام مردم را به دو موضوع مهم دعوت کردند اولی وحدت کلمه و دومی توکل بر خدا .
وی همچنین تصریح کرد: رژیم شاهنشاهی چقدر تلاش کرد که استکبار جهانی را نگه دارد و به راحتی با وجود شاه کشور ما را به یغما می بردند بدبختی اینجا بود که مستشارانی که در کشور ما زندگی می کردند حق توحش از ما می گرفتند و البته فساد اخلاقی در حکومت پهلوی موج میزد که الحمدلله انقلاب ما چهل ساله شد و چهار دهه را با سختی گذراندیم البته هزینه داشته و هزینه اش این بوده که بهترین جوان ها خون پاکشان را برای ماندگاری انقلاب روی زمین ریختند.
امام جمعه موقت آبیک بیان کرد: نکته کانونی این انقلابی که امام خمینی (ره ) انقلاب کرد و با دست خالی توانست این انقلاب را بر پا کند به سه چیز بسیار حساس استوار بود که اولین آن اسلام ناب محمدی نه اسلام آمریکایی این اسلام ناب محمدی بود که پدر استکبار جهانی را درآورد.
وی با ذکر دومین مورد افزود: دومین آن پیوند دین و سیاست بود که شهید مدرس فرمودند سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست و سومین آن نیز ولایت فقیه است و چقدر ایشان تلاش کردند که این اصل ولایت فقیه در قانون اساسی گنجانده شود خیلی ها جبهه گرفتند که این اصل نباشد اما حضرت امام احیاگر این اصل بود .
وی در پایان خاطرنشان کرد: برادران ، خواهران و معلمان عزیز رسالت شما نسبت به انقلاب بسیار بزرگ است برای تبیین دستاوردهای انقلاب باید به جوانان بگوییم که کجا بودیم و به کجا میرویم .
6001/پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها