خبرهای داغ:
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر روز که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، بر دشمنی و کینه‌توزی دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا افزوده می‌شود، لذا باید تلاش کرد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب را با همان نگاهی که مردم انقلابی در سال 57 داشتند به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۲۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در نشست بصیرتی شهر اقبالیه که با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین ، شورای شهر اقبالیه و مردم این شهر برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، دشمنان این نظام دسیسه های زیادی برای براندازی این انقلاب از جمله تهاجم فرهنگی، جنگ تحمیلی، اختلافات قومی و قبیله ای، تجزیه کشور و... سعی در براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران داشتند که الحمدالله موفق نشدند.
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که دشمن به دنبال این است که اخلاق و فرهنگ و دین ما را از مردم بگیرند و انقلاب را تضعیف کنند ولی متاسفانه مسوولین این موضوع را جدی نگرفتند.
آیت الله اسلامی افزود: اینکه در اخلاق، اعتقاد برخی تاثیر گذاشتند شکی نیست و نمونه آن استفاده از ماهواره و استفاده نادرست از شبکه های فضای مجازی می باشد.
وی اظهار داشت: هر روز که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، بر دشمنی و کینه‌توزی دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا افزوده می‌شود، لذا باید تلاش کرد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب را با همان نگاهی که مردم انقلابی در سال 57 داشتند به سرانجام برسانیم.
امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به نقشه های فتنه گران در براندازی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: سال ۷۸ مقابل دانشگاه تهران عده ای ماشین ها، موتورها را به آتش کشاندند و آشوب گری کردند ولی موفق نشدند که انقلاب اسلامی را براندازی کنند.
وی تصریح کرد: این فتنه گران پس از شکست، در سال ۸۸ با تجهیزات کامل به بهانه تقلب در انتخابات و فضای بوجود آمده سو استفاده کردند و شعار های ضد انقلاب و نظام و حتی توهین به مقدسات سعی در براندازی انقلاب کردند.
آیت الله اسلامی بیان کرد: بعد از دستگیری فتنه گرها، مردم درخواست کردند که با همه آنها برخورد شود ولی متاسفانه با برخی از سران فتنه برخورد نشدو متاسفانه امروز آنها در برخی پست های مدیریتی کشور بکارگیری شدند.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: همان فتنه گران بعد از گذشت چند سال، در دی ماه اخیر به بهانه گرانی و اقتصاد تجمع کردند و باز هم شعار علیه نظام دادند که این آشوب گران از طریق کانال های ضد انقلاب حمایت می شدند شروع به آشوب گری و اغتشاش کردند.
امام جمعه شهر تاکستان اظهار داشت: آشوب گران در شهرهای مختلف شروع تخریب در اموال عمومی و بیت المال کردند و همچنین در شهر تاکستان حوزه علمیه، کتابهای قرآن، ادعیه و... را به آتش کشاندند.
وی ابراز کرد: الحمدالله مردم انقلابی و همیشه حاضر در صحنه در شهرها و استان های کشور به نشانه اعتراض به اقدامات این آشوب گران به صحنه آمدند و بار دیگر راهپیمایی انقلابی کردند.
آیت اله اسلامی بیان کرد: وضعیت اقتصاد و معشیت مردم دچار مشکل هست و مسوولین باید این مشکل را حل کنند تا مردم سختی و فشار نباشند، مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده است که مسوولین اقتصاد و تولید ملی را در سطح کشور اجرایی کنید که متاسفانه امروز واردات ما بیشتر شده است، مسوولین باید دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور باشند.
امام جمعه شهر تاکستان در خاتمه گفت: لازم است همه ملت ایران از هر قشری با حضور پرشور خود حماسه سیاسی بزرگ دیگری خلق کرده و چشم دشمنان را کور کنند و با رهبر خود تجدید میثاق کنند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها