مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران به خاطر ترس از پیشرفت و اقتدار و ثبات بین المللی ایران در جهان است.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۲۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در همایش بزرگ روحانیون شهرستان میناب ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن  گفت:با توجه به تبلیغات منفی چندین ساله دشمنان اسلام و دین،با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تفکر منفی دشمنان مبنی بر اینکه دین افیون ملت هاست و مانع پیشرفت است از بین رفت و امروز به برکت انقلاب اسلامی و در سایه اسلام و دین ،جمهوری اسلامی ایران توانسته قله های بزرگ علمی را فتح کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان جایگاه علمی کشور ایران را در نقطه اوج خود دانست و گفت:امروز کشور ایران در بسیاری از علوم مهم و سرنوشت ساز مانند هسته ای،موشکی جزء ده کشور برتر دنیا است و مهم تر از آن این است که دست یابی به این علوم کاملا بومی بوده و وحشت آمریکا و مستکبرین را در بر داشته و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان به خاطر پیشرفت روز افزون ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) امنیت پایدار کشورمان را مانند جزیره ای امن در دریای متلاطم دانست و گفت:اگر مستکبرین و جهانخواران جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارند اقتداری است که انقلاب اسلامی و شهدای عزیز ما به این کشور بخشیده اند.

رستگار یکی از مولفه های  قدرت در کشورها را به دست آوردن ائتلاف جهانی دانست و گفت:امروز کشور ایران در چشم جهانیان محبوب و آمریکا در چشم جهانیان منفور شده به گونه ای که برای رسیدن به اهداف شوم خود در سطح بین الملل هیچ کشوری حاضر نیست در ائتلاف آنان مشارکت کند بجز عده قلیلی که نوکر و مطیع آمریکا در تمامی صحنه ها هستند ولی کشور ایران حامیان زیادی حتی در سطح بین الملل دارد و این موضوع برای آمریکا که روزی بر کشورمان حکومت می کرد بسیار آزار دهنده است.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار خطاب به مسئولین گفت:تمامی مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران باید مطیع رهبری باشند نه اینکه چیزی بگویند ولی در عمل خلاف آن را عمل کنند و تمامی هم و غمشان برطرف کردن مشکلات مردم باشد زیرا اگر تهدیدی متوجه کشور ما باشد همین مردم مستضعف هستند که این انقلاب و نظام ما را یاری خواهند کرد.

وی خطاب به روحانیون حاضر در جلسه گفت:شما روحانیون وظیفه سنگینی را بر عهده دارید زیرا نسل های بعد از انقلاب آن دوران را درک نکرده اند و شما باید اهداف انقلاب اسلامی را برای آنان بازگو کنید تا بدانند که این نظام و انقلاب به این سادگی به دست نیامده است.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات