خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: ۳۵۰ نفر از دانش آموزان و عوامل اجرایی در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی برادران شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت شرقی و غربی و چوبیندر به استعداد هفت دستگاه اتوبوس و با همکاری آموزش و پرورش قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۲۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در حاشیه این اعزام با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: صبح امروز ۳۵۰ نفر از دانش آموزان و عوامل اجرایی در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی برادران شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت شرقی و غربی و چوبیندر به استعداد هفت دستگاه اتوبوس و با همکاری آموزش و پرورش قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: این کاروان طی ۴ روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، اروند کنار، معراج شهدا، یادمان هویزه و پاسگاه زید بازدید خواهند کرد.
صادق پور گفت: این کاروان جهت آشنایی فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی با رشادت های رزمندگان اسلام اعزام شدند که از مهمترین اهداف کاروان های زیارتی این حرکت عظیم راهیان نور است.
4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها