امام جمعه اهل سنت قروه با تاکید بر لزوم تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای جوانان گفت: باید بیش از پیش جوانان را با فرهنگ انقلاب اسلامی آشنا نمود.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۳۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا ملاهاشم نوری در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در روستای کامشگران قروه برگزار شد اظهار داشت: در دوران حکومت ستمشاهی ما با وجودی که از هیچ نوع تحریمی رنج نمی‌بردیم و ۸ سال جنگ تحمیلی را تجربه نکرده بودیم، اما هیچ نوع امکانات رفاهی‌ای نیز نداشتیم و در تبعیض و بی عدالتی به سر می‌بردیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در حالی شکل گرفت که دشمنان ما و در راس انان امریکای جنایتکار با تحریم‌های ظالمانه در صدد نابودی انقلاب نوپای جمهوری اسلامی بودند و هشت سال جنگ تحمیلی را بر ما تحمیل نمودند و در چنین شرایطی بود که ما در برابر دشمنان ایستادیم.

خطیب نماز جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد: اقتصاد تک محصولی ارمغان رژیم ستمشاهی در ان دوران بود و منابع ملی ما و ذخایر نفتی به تاراج می‌رفت در حالی که با پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی نفتی ما از بین رفت و اقتصاد شکوفایی ایجاد شد که به دنبال تولید و صنعت بودیم.

وی افزود: امروز ما شاهد فعالیت‌های کارخانجات بسیاری هستیم علی رغم انکه در دوران حکومت ستمشاهی استقلال اقتصادی وجود نداشت.

نوری با اشاره به اینکه دشمن به خوبی دستاورد‌های انقلاب و قدرت نظام را شناخته است افزود: دشمنان ما امروز جرات مقابله با نظام مقتدر جمهوری اسلامی را ندارند و به خوبی می‌دانند که نمی‌توانند در برابر توانایی‌های ما بایستند.

وی با اشاره به اقتدار امروز کشور گفت: ساخت و طراحی پهپاد بدون سرنشینی که ۲ هزار کیلومتر توانایی پرواز دارد و می‌تواند ۸ موشک را حمل کند از افتخارات امروز ما است، فرونشاندن هواپیمای بدون سرنشین آر کیو ۱۷۰ آمریکایی که نشان دهنده قدرت نظامی و قدرت علمی جوانان این مرزو بوم است توانایی امروز ما محسوب می‌شود

امام جمعه اهل سنت قروه تصریح کرد: امروز قدرت نظامی ما به گونه‌ای است که سران کشور‌های اروپایی و آمریکایی به ان اعتراف می‌کنند و توان محاسبه ان را ندارند.

وی افزود: این درحالی است که ما در دوران ستمشاهی یک دولت و یک حکومت مصرف کننده بودیم و توانایی تولید هیچ سلاحی را نداشتیم در حالی که امروز انواع سلاح‌های سبک، سنگین و نیمه سنگین را ساخته ایم و در جنگ سایبری دشمنان را مبهوت کرده ایم و موشک‌های دوربرد خود را آماده شلیک داریم.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاورد‌های علمی کشور اظهار داشت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سکاندار کشور بر رشد علم و فناوری در کشور تاکید دارند و شاهد پیشرفت‌های خیره کننده‌ای در این زمینه هستیم.

وی افزود: یکی از دلایل برقراری تحریم‌های شکننده این بود که دشمن قصد داشت رشد علمی ما را کند و یا متوقف نماید که حتی تحریم‌ها هم نتوانست چنین تاثیری بر حرکت ملت ایران داشته باشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات