مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف گفت: اگر کسی فکر کند دشمنان برای عمران و آبادانی و رفاه کشور ما کاری خواهند کرد، سخت در اشتباه است.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۴۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ ویژه‎برنامه‌های تبیین مبانی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، به مناسبت دهه مبارک فجر از پنج شنبه ۱۲ بهمن تا شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ و به مدت ۱۰ شب در مراکز شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به همین مناسبت سردار رمضان شریف ، در هفتمین شب از ایام الله دهه فجر با عنوان" انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت پایدار"،  شب گذشته در مهدیه مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد به تشریح دستاوردهای نظامی، دفاعی ، امنیتی و اقتدار کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و در سایه تدابیر مقام معظم رهبری پرداخت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از رونمایی از اپلیکیشن "هم عصر پهلوی" بعنوان سخنران ویژه این شب به ایراد سخن پرداخت و با تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به دشمنی های نظام استکباری با انقلاب اسلامی، تأکید کرد، که هیچ دستاوردی از همه توطئه های اجرا شده، عاید نظام سلطه نشده است.

سخنگوی کل سپاه، به حضور حدود120هزار مستشار بیگانه و آمریکایی در ایران در دوره رژیم پهلوی بر اساس اعترافات اسدالله علم، نخست وزیر رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: حضور این مستشاران به گونه ای  بود، که ایران از نظر سازمان اداره کشور در اشغال انگلیس و آمریکا محسوب می شد.

سردار شریف با بیان خاطره ای از شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی در خاطرات خود اعلام کرد، که نظامیان ایرانی در واحد توپخانه ارتش زیر نظر آمریکایی ها حتی اجازه دسترسی به ابزار ساده یک توپ ساده را نداشتند و فقط مسئول تمیز کردن و گریس کاری توپ های جنگی بودند.

سردار رمضان شریف، با اشاره به تلاش دشمن برای تصویرسازی متفاوت با هدف نهادینه کردن یأس و نومیدی در ذهن جوانان کشور، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران همواره تهدیدات دشمنان  را به فرصت تبدیل کرده و عزیزترین ملتها در منطقه است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت آمریکا، دولت های غربی و حامیان منطقه ای آنها از گروه داعش با هزینه میلیاردها دلار برای تأمین امنیت اسرائیل را یادآور شد و با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی، گفت: امروز رژیم صهیونیستی از هرزمانی شکننده تر شده است.

وی، با اشاره به نابودی خلافت داعش با رشادت رزمندگان جبهه مقاومت، علی رغم حمایت های همه جانبه نظام استکباری و در رإس آنها آمریکا و برخی دولت های منطقه،  افزود: در 39سال گذشته همواره شاهد بوده ایم که هرچه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری فرموده اند؛ تحقق یافته است.

سردار شریف در ادامه، خودکفایی در حوزه های دفاعی علی رغم وجود سخت ترین تحریم ها را از برکات انقلاب اسلامی دانست و با یادآوری توانمندی های دفاعی و امنیت پایدار و وجود نیروهای 100درصد بومی اعم از؛ دریایی، هوایی و زمینی گفت: از آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی در منطقه چند گام جلوتر هستیم و این شعار نیست.

سخنگوی کل سپاه، ادامه داد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و خون شهدا، ایران در حوزه دکترین دفاعی، اندیشه و طرح دفاعی و آموزش نظامی، لجستیک و پشتیبانی و عملیات دفاعی و نظامی در منطقه حرف اول را می زند.

سردار شریف، دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس را یادآور شد و گفت: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی می توان با صدای بلند اعلام کرد که فرزندان امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران را از نظر دفاعی، نظامی و امنیت پایدار به مرحله ای برساند که بازدارندگی آن برای دشمن محسوس است و در برخی از صحنه ها چشمه هایی از قدرت و اراده توان و تجهیزات نظامی ایران را در تعیین سرنوشت نبردهای منطقه به خوبی احساس کردند.

سخنگوی کل سپاه ، شلیک موشک به مقر فرماندهی داعش در سوریه را گوشه ای از توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی برشمرد و تأکید کرد: کسانی که باید پیام ملت ایران را دریافت می کردند، در این حوزه این پیام را به خوبی دریافت کردند.

سردار شریف، توطئه های مختلف استکباری دشمنان از جمله؛ خلق داعش، تلاش برای جدایی کردستان، اعلام قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و ...، را ناشی از شکست های پی در پی  آنان از  انقلاب اسلامی و اراده ملت ایران دانست.

وی افزود: دشمنان، سازمان جهنمی منافقان را مورد حمایت قرار دادند و 17هزار نفر را در ایران شهید کردند، اما منافقان نزد ملت ایران، انسانی ذلیل و خوار هستند و ملت ایران هرگز جنایت آنان را فراموش نمی کند.

سردار شریف اظهار کرد: دشمن تلاش می کند با تصویرسازی متفاوت، ذهن جوانانی که دوره انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند، به سمت ناامیدی و یاس ببرند، ولی کور خوانده اند و این تهدیدات به فرصت تبدیل شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،تشکیل حشدالشعبی در عراق و جیش الوطنی در سوریه را مرهون الگوگیری جبهه مقاومت از رشادت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و بااشاره به هزینه های چندین میلیاردی از سوی آمریکا و خزانه های کشورهای عربی منطقه برای حمایت از داعش به منظور تأمین امنیت اسرائیل وضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران، گفت: به طور قطع اینها پایه های امنیت رژیم اشغالگر قدس را به لرزه درخواهند آورد و این برای رژیم اشغالگر قدس نیز واضح و روشن است.

وی با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به مردم بعنوان سرمایه اصلی انقلاب و نظام، طرح های ملی، سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در اقصی نقاط کشور را در راستای خدمت به مردم و کشور دانست و تصریح کرد: اگر کسی فکر کند دشمنان برای عمران و آبادانی و رفاه کشور ما کاری خواهند کرد، سخت در اشتباه است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرمایه اصلی انقلاب را توده های مردم دانست که توانستند سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر دهند و در صحنه های خطر از انقلاب و نظام اسلامی همواره دفاع کرده اند.

سردار رمضان شریف در ادامه با تأکید بر خدمت رسانی به مردم بعنوان سرمایه های اصلی انقلاب، گوشه هایی از خدمات سازندگی، عمرانی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بیان کرد و گفت: قرارگاه سازندگی سپاه 150 طرح ملی را اجرا کرده که هزاران جوان تحصیل کرده در آنها مشغول کار هستند.

وی افزود:  45 هزار طرح عمرانی در استانهای مختلف کشور به ویژه در 13 استان از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اجرایی شده است.

این مقام مسئول، تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می داند و در این حوزه از مسئولان انتظار می رود در سایه امنیت پایدار کشور، برای فرزندان ملت اشتغال ایجاد کنند و مشکلات آنها را برطرف نمایند.

ارسال نظرات