فرمانده سپاه عسلویه:

کشورها دنبال تشکیل بسیج برای دفاع از خود هستند

فرمانده ناحیه بسیج خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه در مراسم کلنگ زنی پایگاه مقاومت بسیج روستای عسکری گفت: کشورهای جهان دیگر به دنبال بمب اتم برای دفاع از سرزمین خود نیستند بلکه به دنبال تشکیل بسیج برای دفاع از خود هستند.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۵۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

کشورها دنبال تشکیل بسیج برای دفاع از خود هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ مهدی حسن زاده صبح چهارشنبه در این مراسم که با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه، اعضای شورای اسلامی روستای عسکری، فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی و دیگر مسئولین محلی برگزار شد اظهار داشت: آن زمان که استکبار جهانی به دنبال ساختن بمب اتم و تسخیر دنیا بود حضرت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند.

سرهنگ مهدی حسن زاده تصریح کرد: امروز می بینیم در سراسر جهان این تفکر بسیج و بسیجی موج می زند و کشورهای جهان دیگر به دنبال بمب اتم نیستند بلکه دنبال تشکیل بسیج برای دفاع از کشورشان هستند و این یعنی صدور انقلاب و پیشرفت بسیج.

در ادامه مراسم وی بر ضرورت لزوم تشکیل بسیج تأکید کردن و افزود: امروز دشمن به مرزهای کشور ما حمله نکرده بلکه با تمام قوا و جنگی تمام عیار به وسیله ماهواره ها به خانه های ما نفوذ کرده است.

وی تأکید کرد: با تشکیل پایگاه های بسیج به عنوان یک مقر فرهنگی در هر محله و روستا و با همکاری اهالی آن منطقه با استفاده از ایده ها و برنامه های فرهنگی متنوع تلاش کنید تا دشمن را ناامید کنید.

این پایگاه به مساحت 60 متر مربع می باشد که اعتبار آن 200 میلیون ریال می باشد که ظرف مدت شش ماه ساخته خواهد شد.

ارسال نظرات