خبرهای داغ:
k
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام):
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام)با بیان اینکه جوانان باید عاقلانه ازدواج وغیرتمندانه زندگی کنند، گفت:متاسفانه امروزه از سنت های درست که در خانواده ها رایج بود فاصله گرفتیم این در حالی است که باید این سنت ها را حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۶۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین علی اکبر پور صبح امروز (19)بهمن ماه در دهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر(علیه السلام) با گرامی داشت دهه فجر اظهارداشت: مهمترین اولویت برای یک جوان ازدواج آسان، به هنگام و مناسب است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به شاخصه های مهم ازدواج از دیدگاه اسلام گفت: باید عشق جوانان برای ازدواج عاقلانه باشد نه از روی احساس.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی و فضای مجازی که تاثیر فراوانی بر زندگی افراد گذاشته است، افزود: در زندگی باید به منابع مادی همسر و فرهنگ خانواده ها توجه شود.

اکبرپور با بیان اینکه برای انتخاب همسر نباید وسواس زیاد داشته باشیم بلکه باید دقت لازم را بکنیم، عنوان کرد: متاسفانه با توجه به شرایط جامعه امروزی از سنت ها فاصله گرفتیم؛ این در حالی است که سنت های درست ما را به اهداف مان در زندگی موفق تر می کنند.

وی با اشاره به افزایش مهریه توسط دختران جوان بیان داشت: متاسفانه امروزه خیلی از طلاق ها در زمان عقد صورت می گیرد که این یک آسیب برای جامعه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با تاکید بر اینکه در ازدواج نباید همسران همدیگر را با افراد دیگر مقایسه کنند، گفت: متاسفانه امروزه از سنت های درست که در خانواده ها رایج بود فاصله گرفتیم این در حالی است که باید این سنت ها را حفظ کنیم.

وی خطاب به سربازان جوان در این همایش گفت: از شما جوانان می خواهم عاقلانه ازدواج کنید و غیرتمندانه زندگی کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار