آئین بزرگداشت دهه فجر با شور و حال ویژه ای از طرف کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با هدف تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۷۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آئین بزرگداشت دهه فجر با شور و حال ویژه ای از طرف کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با هدف تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در دهه فجر برگزار می شود.

برپایی جشن پیروزی انقلاب در مساجد البرز

در حال حاضر 378 کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان البرز فعالیت دارند که یکی از برنامه های بزرگداشت مناسبت های ملّی و مذهبی است.

آذین بندی مساجد، برپایی نمایشگاه های تصویری، مسابقات روزنامه نگاری و ... از دیگر برنامه های مساجد در آستانه روز پیروزی انقلاب اسلامی است.

از این رو، در تمامی شهرستان های استان البرز مساجد به ویژه مساجد جامع ویژه برنامه هایی در قالب مسابقات کتابخوانی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی در نظر دارند.

آن چنان که مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) واقع در دهقان ویلای کرج مسابقه کتابخوانی با محوریت انقلاب در سه رده سنی با همت کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار کرد.

مسجد علی بن ابیطالب(ع) واقع در دولت آباد کرج نیز همچون دیگر مساجد استان شامگاه روز گذشته چهارشنبه ۱۸ بهمن، میزبان اهالی محل بود.

کمیته مساجد استان البرز با در نظر گرفتن برنامه های فرهنگی اعم از سخنرانی های تبیینی سعی در ترویج فرهنگ انقلابی و انقلابی گری در مساجد به ویژه میان نسل امروز است.

ارسال نظرات