جمعی از دانش آموزان جزیره خارگ با بدرقه فرمانده ناحیه بسیج سپاه ثارالله و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای این جزیره در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس شدند. وی با تاکید بر این که آرمان شهیدان، نوش داروی مشکلات امروز است، گفت: با مطالعه وصیت نامه شهداء در می یابیم، مهم ترین موضوعی که مورد توجه و سفارش قرار گرفته ، ولایت پذیری، حفظ انقلاب و ترویج شعائردین می باشد . گفتنی است زائرین خارگی طی سه روز از مناطق عملیاتی هویزه ،شلمچه و محل رزمایش که در اردوگاه شهیدباکری برگزار میشود بازدید خواهند .
کد خبر: ۸۹۸۶۱۷۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
در گفتگو با مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه ایشان اظهار داشتند: سفر به مکان هایی که زمانی شاهد حضور و جانفشانی های پدران و برادران ما در دفاع از دین و کیان کشورمان بوده، مایه افتخار است و باعث می شود از نزدیک با ایثارگری های آنان آشنا شویم .
حاج آقا احمدزاده با ذکر این که در زمان جنگ تحمیلی، حضور در میادین دفاع، و مقاومت در برابر دشمن متجاوز، تکلیف بود که الحق مردم نیز در این خصوص سنگ تمام گذاشتند و با دست خالی از اسلام و انقلاب دفاع نمودند، تصریح کرد: وظیفه امروزما، ادامه دادن راه شهدا و درک انتظار آنها از خودمان می باشد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها