خبرهای داغ:
k
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین‌ شاخصه‌های انتخاب سرباز نمونه را وظیفه شناسی، سازندگی و تفکر بسیجی، دینداری و بصیرت، دفاع، امنیت و اقتدار ملی است.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۹۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صفرعلی اسماعیلی صبح امروز (19 بهمن) در دهمین جشنواره استانی جوان سرباز حضرت علی اکبر(علیه السلام) با تبریک دهه فجر و یاد امام خمینی(ره) اظهارداشت: هدف از جشنواره ما این است تا فضای سربازی همراه با نشاط ، امید، کار و فعالیت باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی مهم‌ترین‌ شاخصه‌های انتخاب سرباز نمونه را وظیفه شناسی و اقدام برجسته دانست و عنوان کرد: سازندگی و تفکر بسیجی، دینداری و بصیرت، دفاع، امنیت و اقتدار ملی از دیگر شاخصه های یک سرباز نمونه است.

وی مسئولیت‌پذیری و خانواده، ایثارگری و فداکاری، خلاقیت و فناوری، امور فرهنگی، هنری و تبلیغی، نظم و انضباط اجتماعی و سرباز، ورزش و تربیت بدنی از جمله این شاخصه ها دانست.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان‌جنوبی  افزود:در این جشنواره جوان سرباز ‌از 23 سرباز برگزیده ‌با حضور مسئولان و فرماندهان ‌تقدیرمی شوند.

اسماعیلی بیان داشت:  سه نفر از سربازان نمونه  به جشنواره کشوری جوان و سرباز معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها