خبرهای داغ:
راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال راس ساعت 10:30 صبح از مکان میدان انقلاب به سمت میدان امام (ره) گرمسار با حضور با شکوه مردم گرمسار برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۱۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، حجت الا اسلام سید علیرضا آرامی؛ امام جمعه گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران ضمن دعوت به حضور در راهپیمایی22 بهمن امسال گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته ملت حماسه بزرگی دیگر درکار نامه 39 سالگی و آغاز40 سالگی انقلاب اسلامی ایران رقم خواهند زد.
امام جمعه گرمسار گفت: 22 بهمن 96 متفاوت تر از همیشه خواهد بود و یک بیعتی دوباره با آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود و نمره بیست دیگری ملت درکار نامه پر افتخارشان در انقلاب اسلامی ایران ثبت و ضبط خواهند کرد.
آرامی در ادامه افزود: دشمن می خواهد با برخی از نا آرامی در دی ماه سال جاری این راهپیمایی را تحت شعاع جلوه دهد اما مثل همیشه دوباره تیر توطئه و نقشه شوم شان به سنگ خواهد خورد و ملت با بصیرت حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.
در این جلسه مقرر شد راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال راس ساعت 10:30 صبح از مکان میدان انقلاب به سمت میدان امام (ره) گرمسار با حضور با شکوه مردم گرمسار برگزار شود.
همچنین حجت الا اسلام حمید روحانی از تحلیل گران و مورخین حوزه انقلاب و سیاسی سخنران ویژه مراسم نیز در مسجد جامع بعد از راهپیمایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها