خبرهای داغ:
در راستای گرامیداشت دهه فجر ؛ همایش گفتمان رویش های انقلابی در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۱۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، در راستای گرامیداشت دهه فجر همایش گفتمان رویش های انقلابی با موضوعات انقلاب اسلامی،جوانان و خودباوری و پیشرفت علمی در امامزاده یحیی(ع)سمنان و با همت پایگاه حضرت سکینه(س)و حوزه حضرت زینب(س)برگزار شد.
در این همایش میراحمدی،استاد دانشگاه سمنان بیان کرد: فرهنگ غرب سال ها در حال تلاش است تا بتواند انقلاب اسلامی را تضعیف کند؛در جنگ نظامی که تن به تن در مرزها با دشمن مقابله کردیم توانستیم با وجود تجهیزات حداقلی دشمن را سرشکسته کنیم.
وی ادامه داد: ما انقلاب کردیم تا اسلام را زنده نگه داریم و آن را گسترش دهیم؛من و شما جوانان و نوجوانان همه ی چیزهایی ک داریم را مدیون شهدا هستیم؛همه ی مال و جان ما به برکت این انقلاب و شهدا است.
میراحمدی با اشاره به اهمیت خودباوری در جوانان افزود: جوانان باید قدر خود را بدانند؛ چرا که جوان ایرانی همانند تیری در چشمان دشمن است؛ دشمن می داند که جوان ایرانی هر کاری را می تواند انجام دهد و در آن موفق می شود؛همانند شهید احمدی روشن که تنها با تحقیق بر آلیاژ موشک های دشمن توانست موشک بسازد و امروز به برکت خون این شهید بزرگوار موشک های نقطه زن در کشور داریم.
وی اظهار کرد: ما اینجاییم تا باشهدا و امام(ره) تجدید میثاق کنیم.
استاد دانشگاه سمنان تصریح کرد: جوانان باید خودباوری قرآنی داشته باشند یعنی توحید، معاد و نبوت را بشناسند؛یکی از راه های خودباوری این است که افکار مثبت داشته باشیم‌؛دشمن می خواهد افکار عمومی را نسبت به دستاوردهای انقلاب مایوس و نا امید کند؛ایران در زمینه های مختلف اعم از پزشکی و دارویی دستاوردهای زیادی دارد.
میراحمدی بیان کرد: جوانان باید سعی کنند تا در زندگی الگوی مناسب داشته باشند؛ اشخاصی همانند امام خمینی(ره) اسلام را دین امید و وحدت می دانند و این وحدت باعث پیشرفت در عرصه های مختلف می شود.
وی افزود: ایران میتواند به واسطه ی قدرتی که دارد تنها در ۳۰ثانیه اسرائیل را ازبین ببرد؛این نشانه ی قدرت و اقتدار ایران اسلامی است و این را تنها مدیون شهدا هستیم.
استاد دانشگاه سمنان تصریح کرد: وحدت و ایمان باعث افزایش امید در جامعه می شود؛یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم از بین بردن روحیه کار و فعالیت در جوانان است؛ اما ما جوانان هرگز تسلیم نقشه هلی آنان نمی شویم و با یکدیگر متحد هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها