خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۸۶۲۱۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در محفل شهدایی "شبی با شقایق های خونین" در مهدیشهر گفت:شهدا چراغ راه هدایت و راه بانانی هستند که ما راه را گم نکنیم بر این اساس باید در هر لحظه از زندگی مان به آنان تأسی کرده تا راه درست الهی را بپیماییم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر،سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین شامگاه چهارشنبه در محفل شهدایی "شبی با شقایق های خونین" که در مسجد ولی عصر(عج) شهمیرزاد برگزار شد، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی بر گردن یک ‌یک ما حق بزرگی دارند و به برکت خون آنان اکنون مردم ما در آسایش و امنیت کامل زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهدا چراغ راه هدایت و راه بانانی هستند که ما راه را گم نکنیم بر این اساس باید در هر لحظه از زندگی مان به آنان تأسی کرده تا راه درست الهی را بپیماییم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بعد ازانقلاب شما مردم سینه ها را سپر کرده در برابر دشمن ایستادگی کردید بخشی از این ایستادگی ها، پدران و مادران وهمسران شهدا هستند وبخشی دیگر ی از ایستادگی نیز جانبازان سرافراز می باشند.

فضلی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب منهای اسلام هیچ ارزشی ندارد، افزود: این مردم برای دین خدا واسلام انقلاب کرده وجان و سرمایه خود را فدا کردند.

وی گفت: شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری را در مبارزه با دشمن تحمل کردند که عملیات والفجر هشت یکی از نمونه هاست.

این فرمانده 8 سال دفاع مقدس، از کار انداختن ماشین جنگی دشمن و خسارت زدن به دشمن، زمین‌گیر کردن پایگاه موشکی عراق و به بن‌ بست کشیدن نیروی دریایی عراق تا آخر جنگ، را از جمله اهداف عملیات والفجر هشت در جنگ تحمیلی برشمرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: در عملیات‌ها، ثانیه‌ ها و دقیقه‌ ها تعیین‌ کننده پیروزی بودند و کوچک‌ ترین اشتباهی موجب شکست ما می‌شد که این بیانگر عمق سختی‌های رزمندگان در دفاع مقدس بوده است و باید اکنون قدر‌ آنان را به خوبی بدانیم و لحظه ‌ای از اهداف آنان کوتاهی نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها