خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) خبر داد:
سرهنگ عجمی فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب یادواره، نشست و برنامه های ورزشی در سطح شرق اصفهان با محوریت بسیج در طول دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۳۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

سرهنگ حسن عجمی در گفتگو با بسیج ، ضمن گرامی داشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب با هدایت های همه جانبه امام خمینی(ره) به سرعت پیش رفت و بساط رژیم شاهنشاهی را جمع کرد ولی باید دانست که دشمن هرگز دست از توطئه برنخواهد داشت و از هر موقعیتی برای پیش برد اهدافش استفاده خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) افزود: قطعا تداوم این انقلاب بزرگ مستلزم حفظ و پاسداری از ارکان آن شامل اسلام، رهبری و مردم است و در این خصوص آگاهی، بصیرت و حرکت به موقع را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی ضمن اشاره به اینکه بسیجیان در مسیر ولایتمداری و به ثمر نشستن اهداف انقلاب اسلامی، ثابت قدم هستند، اذعان کرد: دشمن باید درک کند که ملت ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب بوده و با سیاست های معظم له حرکت می کند و تا این نظام از پشتوانه محکمی چون مردم برخوردار است، هیچ قدرتی از هیچ نقطه جهان قادر نیست با آن مقابله کند.

وی در بخش دیگر گفتگو با بیان اینکه برنامه ها و اهداف انقلاب باید برای جوانان تبیین شود، گفت: این دهه فرصت خوبی برای بازخوانی انقلاب و بیان و تبیین نقش عناصر سازنده در انقلاب است و در این رابطه بسیج با اجرای برنامه های کیفی، نقش محوری را به نحو شایسته ایفا کرده است.

عجمی با اشاره به اینکه برنامه ها باید تداعی اهداف انقلاب باشد، عنوان کرد: انقلاب با ایمان و باور مردم محقق شد و لازم است تمام برنامه ها در جمع بسیجیان و اقشار مردم به خوبی اجرایی شود تا شاهد نتیجه بخش بودن برنامه های بسیج و سپاه در این دهه باشیم.

وی تصریح کرد: ارائه دستاوردهای انقلاب باید به خوبی انجام گیرد چرا که دستاوردهای بزرگ علمی، دفاعی و نظامی و استقلال حاکمیتی جمهوری اسلامی فراموش نشدنی است و عزت نظام اسلامی را مدیون خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج شرق اصفهان گفت: برگزاری یادواره شهدا در روستای سیان و دیگر نقاط تابعه ناحیه، برگزاری جشنواره مالک اشتر به صورت ناحیه، نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی بخشی از برنامه های اجرایی در سطح بسیج شرق اصفهان است.

وی با اشاره به جشنواره سرود لاله های شرق اصفهان، به تشریح این برنامه پرداخت و افزود: در صبح روز پنج شنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و همکاری شرکت قارچ، جشنواره سرود لاله های شرق در شهر نیک آباد جرقویه سفلی، برگزار شد.

عجمی به بیان اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره  و خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر با محوریت بسیج تا روز ۲۲ بهمن ادامه دارد و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نظام را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها