دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شهید نداده ایم که برخی روی صندلی بنشینند وکاری نکنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید نداده ایم که برخی بیایند روی صندلی مسئولیت بنشینند و هیچ کاری انجام ندهند.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۵۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن رضایی صبح پنجشنبه در دومین سالگرد شهید قاجاریان و اولین یادواره ۵۵۰ شهید نیشابور و فیروزه در مناطق عملیاتی کردستان اظهار کرد: شهر تاریخی و اسلامی نیشابور همیشه در خط مقدم تمدن سازی بوده و مردم این منطقه نقش فعالی در دفاع از ایران داشته اند.

وی افزود:  می توان گفت انقلاب اسلامی ریشه در حدیث گوهربار سلسله الذهب دارد. انقلاب اسلامی از قدرت بزرگ توحیدی برخوردار است و این قدرت را مدیون شهدا هستیم در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران این اعتماد به نفس برای جوانان بوجود آمد که می توانند در مقابل ستم شاهی ها مقابله کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: ما معتقدیم ناکارآمدی در کشور باید درست شود، برای هر کدام از پست های مسئولان، خون های زیادی داده ایم. شهید نداده ایم که برخی بیایند روی صندلی بنشینند و کاری نکنند، این اغتشاشات نشان می دهد در دولت ضعف وجود دارد که باید رفع شود، مسئولین باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی گفت: دشمنان به دنبال ضعف جمهوری اسلامی هستند. جنگ تحمیلی باعث شد که ایران به قدرت ۳۰۰ سال پیش خود برسد. امروز دشمن می خواهد امنیت ایران را تضعیف کند و باید امنیت و اقتصاد را حفظ کنیم.

رضایی گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش هاست و یادواره شهدا بهترین کلاس آموزشی برای دانش آموزان است و مسئولین باید جوانان را با فرهنگ و اندیشه شهدا آشنا کنند.

وی ادامه داد: سرعت پیشرفت اقتصاد در کشور خیلی پایین است و باید به حالت توازن آن را برسانیم. به لطف خدا طی سال های آینده تمام دنیا خواهد دید که امنیت ما از امروز بهتر خواهد بود و در زمینه اقتصاد و فرهنگ هم به جایگاه اصلی خود خواهیم رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار