فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: دشمنان همواره به دنبال ايجاد شكاف و اختلاف در ميان مردم و مسئولان نظام هستند و لذا ملت بايد با هوشياري و بيداري خود مشت محكمي بر دهان دشمنان بزنند
کد خبر: ۸۹۸۶۲۶۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، سرهنگ پاسدار حسن فضلی در همایش بزرگ روشنگری و بصیرت شناسی به مناسبت دهه فجر در روستای عباس آباد، با بیان اینکه امام راحل همواره بر مسئله استکبار ستیزی تاکید می‌فرمودند، اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز ملت ایران اسلامی، مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های امام خمینی (ره)، بزرگان نظام و شهدا در سال ۵۷ است.

وی با تاکید بر انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل‌های جدید، تصریح کرد: تبیین و انتقال دستاورد‌ها و ثمرات نظام و انقلاب و اهداف آن به نسل‌های آینده به صورت روشن باید در دستور کار همه مسئولان و بزرگان طوایف باشد.

سرهنگ پاسدار فضلی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در میان مردم و نظام هستند لذا دهه مبارک فجر بهترین زمان جهت انعکاس خدمات انقلاب است.

وی با بیان اینکه همه شاکله انقلاب خدمات رسانی به مردم است، یادآور شد: تمام مسؤولان دستگاه‌های اجرایی نقش مشخص و ارزنده‌ای در این زمینه دارند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش با اشاره به حوادث و اتفاقات قبل از انقلاب اسلامی و بیان علل قیام مردم به رهبری حضرت امام راحل، اذعان کرد: تکیه بر دین اسلام و پشتیبانی مردم عامل مهم پیروزی و تداوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه نگاه به درون سبب تقویت روز افزون انقلاب خواهد شد، اظهار کرد: تا وقتی که ما در زمینه‌های گوناگون روی پای خود بایستیم و وابسته به بیگانگان نباشیم پیروزیم.
ارسال نظرات