خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گلباران قبور شهدا، گفت: نهال انقلاب با خون این شهدا آبیاری شده و پابرجا خواهد ماند.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۶۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه شهدا آرمان هایی بزرگ داشته و در راه این آرمان ها، از جان و مال و آبروی خود گذشتند، اظهار داشت: ما هیچوقت نخواهیم گذاشت این آرمان ها پایمال شود و همواره راهرو صراط مستقیمی که شهدا ترسیم کرده اند که همانا مطیع محض ولایت و استکبار ستیزی است، خواهیم بود.

  وی ادامه داد: امروز آمدیم در محضر شهدا هم پیمان شویم که با کوشش و تلاشی مضاعف در رفع مشکلات مردم گام برداریم چراکه امثال چنین مردمی را در هیچ جای دنیا نمی توان یافت.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد یادآور شد: این ملت هیچگاه ولایت را تنها نگذاشته اند و در طول 4 دهه گذشته با حضور خود در تمامی صحنه ها، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و تمامی تحریم ها، تهدیدات و برنامه های دشمن را در هم شکسته اند و بی شک در 22 بهمن ماه امسال نیز حضوری دو چندان خواهند داشت.

مزار شهدای میانه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارزک فجر با حضور بیش از 500 نفر از مردم، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان شهر و خانواده های شهدا، گلباران و عطرافشانی شد.

ارسال نظرات