خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در یادواره شهدای حوزه کربلاگفت: وفاداری به ارزش ها و خون شهدا عامل اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۹۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام رحیم علی طالعی افزود: اصلی ترین راهبرد دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، القای ناکارآمدی نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نسبت به آینده است.
 وی گفت: شمنان امروز تلاش می‌‌کنند ‌تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوعی واقعیت پنداری برای آن ها در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد کنند.
وی ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به‌ویژه در نسل جوان و نوجوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی را از دیگر اهداف دشمن برشمرد و افزود: این در حالی است که انقلاب اسلامی را باید سرآغاز و شروع تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و غیر اسلام دانست.
وی مهمترین استراتژی آمریکا را متوقف کردن ایران در گسترش انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: همه ما باید دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نسل جوان و نوجوان به‌درستی تبیین کنیم.
حجت الاسلام طالعی به توطئه های متعدد دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: از دشمن چیزی جز دشمنی بر نمی آید و نمی تواند دوستی کند از این رو همواره در پی رسیدن به اهداف خود و ضربه به انقلاب هستند
وی با بیان اينكه شهدا ضمانت كننده امنيت، آرامش و آسايش مردم در جوامع بشري هستند بیان كرد: در شرايطي كه در اقصي نقاط عالم و منطقه، مساله امنيت يك حلقه مفقوده محسوب مي‌شود، جمهوري اسلامي ايران به بركت خون شهداي دفاع مقدس و مدافعان حرم و تدابیر پیامبر گونه ولایت فقیه در بهترين وضعيت امنيتي به سر مي‌برد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه مراغه پاسداشت داشت شهدا را در حقیقت پاسداشت ارزش‌های دینی، انقلابی و انسانی برای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (ص) دانست و گفت: دشمن قسم خورده ما سعی دارد راه و آرمان شهدا را از جامعه دور کند تا جوانان امروز با شهدا  بیگانه باشد.
حجت الاسلام طالعی خاطر نشان کرد: انشاالله مردم  ایران اسلامی  مانند سنوات گذشته با حضور انقلابی و پر شور خود در یوالله 22 بهمن با ر دیگر با آرمان های  امام ، شهدا و ولایت فقیه تجدید میثاق خواهند کرد و دشمن را از خواسته خود ش مایوس خواهند کرد.

ارسال نظرات