خبرهای داغ:
شهردار تبریز گفت: عملیاتی‌شدن طرح بازگشایی مسیر پادگان، نماد بارز و ارزشمند تعامل بین نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی بوده و در خدمت توسعه اجتماعی شهر است.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۹۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر در مراسم بازگشایی امتداد خیابان ارتش به کمربندی میانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: خرسندیم که به لطف خدا، مجموع همکاری‌ها، پس از سه دهه، یکی از مطالبات مهم و قدیمی شهر را در آستانه رفع‌شدن قرار داده است.

وی با قدردانی از حجت‌الاسلام آل‌هاشم، خاطرنشان کرد: امام‌جمعه محبوب شهرمان، راساً در مورد آغاز عملیات اجرایی پادگان ورود کردند و آغاز این طرح ارزشمند، مرهون حمایت ایشان است.

شهردار تبریز با تاکید بر این که تعامل و همکاری، باید در مقام عمل، محقق شود، افزود: بسیاری از مشکلات شهر، نتیجه همکاری کمرنگ بین بخش‌های خدمت‌رسان است و ارتباطی به هزینه و امکانات ندارد.

شهردار تبریز ادامه داد: همراهی شهرداری و ارتش در خصوص انتقال پادگان و بازگشایی امتداد خیابان ارتش به کمربندی میانی، نمونه برجسته همکاری بین‌بخشی بوده و در خدمت توسعه اجتماعی شهر است.

وی محدودیت مسیرهای تردد را از مشکلات ترافیکی و ساختاری شهر تبریز خواند و افزود: با اجرای این طرح، شاهد اتصال شریان‌های شمالی و جنوبی در محدوده مرکزی شهر خواهیم بود که این امر، از حیث روان‌سازی ترافیک و آرامش شهر، بسیار سازنده است.

شهین‌باهر همچنین با اشاره به الحاق ۱۰ هکتار فضای سبز پادگان به محدوده شهر گفت: با توجه به کمبود فضای سبز در مرکز شهر، این فرصت کم‌نظیر تاثیر چشمگیر در ارتقای نشاط عمومی خواهد داشت.

ارسال نظرات