حجت الاسلام ماندگاری در اردکان عنوان کرد:

وحدت مردم و مسئولین مایه هراس دشمن است

حجت الاسلام ماندگاریضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن از ایجاد وحدت و همدلی در میان مردم و مسئولین نظام هراس دارد.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۹۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در جمع مردم ولایتمدار شهرستان اردکان گفت: شیعه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) باید پیرو و شبیه آن حضرت باشد. هرچه شباهت بیشتر باشد شفاعت هم بیشتر خواهد شد. در قیامت از دست کسی جز اهل بیت کاری برنمی آید پس ما به شفاعت آنها نیازمند هستیم.هر کسی می خواهد در روز قیامت نامه اعمالش به امضای حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برسد باید در دنیا شباهت خود را به آن حضرت بیشتر کند.
وی افزود: یکی از ویژگی های حضرت زهرا (سلام الله علیها) و اهل بیت، گره گشایی است. ما هم که شیعه این خاندان هستیم باید گره گشا باشیم. ذکر یا زهرا در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان ما گره گشا بود. انقلاب اسلامی تشکیل شد تا گره از کار مردم باز کند اما برخی از ادارات گره گشا نیستند.
کارشناس برنامه سمت خدا با اشاره به آیه دوم سوره مائده گفت: اگر بخواهیم مانند اهل بیت گره گشا باشیم باید تعاونی بر و تقوا راه بیندازیم. بزرگترین گره و مشکل مملکت ما گناه است به گونه ای که حتی گناه کردن هم عادی شده است. اگر وحدت داشته باشیم و از امام و رهبر خود پیروی کنیم مشکلات جامعه نیز حل خواهد شد.
وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن از ایجاد وحدت و همدلی در میان مردم و مسئولین نظام هراس دارد. انقلاب اسلامی موجب وحدت در کشورهای مسلمان شده است.
ارسال نظرات