خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین طاهری ، نماینده ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن با حضور در نشست بصیرتی حوزه خوهران به مناسبت دهه فجر گفت :راه حسین راه نجات بخش و سعادت برای تمام ملت هاست و درس بزرگ انقلاب اسلامی به رهبری امام ره این بود که ذلت پذیزی مساوی است با نابودی .
کد خبر: ۸۹۸۶۳۰۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت السلام و المسلمین طاهری نماینده ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن در جمع خواهران بسیجی اظهار کرد: امام خمینی (ره) نیز با شعار هیهات من الذله و پیروی از مکتب عاشورای حسینی ملت خفته ایران را بیدار کرد که تا در بند اسارت طاغوت شاهنشاهی نباشند و این حرکت را الگویی  برای تمامی مستضعفان عالم قرار داد .

وی با اشاره فلسفه قیام و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تصریح کرد: انقلاب اسلامی فقط برای ایران  نیست بلکه این جریانی است که برای تمام زمان ها و مکان ها می باشد یعنی همان کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا و باید آرمان های امام و انقلاب راه روشنی برای مستضعفان عالم باشد .

حجت السلام والمسلمین طاهری با تاکید بر اینکه باید به فکر گسترش فرهنگ انقلاب و انقلابی گری  باشیم ، ابراز کرد: رمز حیات انقلاب پیروی از راه امام  ره هست تا نام و امام خمینی ره در جامعه زنده هست این انقلاب  زنده و پویا است و ذلت در آن راه ندارد و فراموش کردن راه امام ره یعنی سیلی خوردن بزرگ

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها