خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین طاهری،مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرترکمن گفت: 22 بهمن سد محکمی در برابر پروژه نفوذ و جنگ نرم دشمنان است
کد خبر: ۸۹۸۶۳۰۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری بارها اشاره کرده‌اند، پروژه نفوذ برای کشور ما یک تهدید جدی محسوب می‌شود لذا حضور با شکوه و با عظمت مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سد محکمی در برابر پروژه نفوذ و جنگ نرم دشمنان است.

 حجت الاسلام مجتبی طاهری در آستانه سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت: اجتماع پرشور مردم در روز 22 بهمن نشان مى دهد كه دشمنان و منافقان موفق به جداكردن مردم از انقلاب نشده و مردم هنوز پايبند به نظام و انقلاب اسلامى هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن افزود: انقلاب اسلامی نظامی است که بدون وابستگی به قدرت‌ها اداره می‌شود و تنها اتکایش به نصرت الهی و مردم است؛از این رو حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهد مردم با اساس و بنیان نظام و انقلاب همراه هستند و هرگونه حرکتی که این بنیان را تهدید کند مردم در مقابلش می ایستند.

حجت الاسلام طاهری اذعان  داشت:انقلاب اسلامی  ایران به قدری با شکوه و تاریخ‌ ساز بود که همچنان در تمام بیداری‌ های اسلامی به عنوان یک الگوی مهم از آن یاد می شود لذا طبیعی خواهد بود که مورد حمایت با شکوه مردم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه هر سال نسبت به سالهای گذشته پررنگ‌ تر و باشکوه‌ تر می‌شود که این موضوع نشان از بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران در راستای دفاع از کشور و ولایت فقیه دارد.

مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه بندرترکمن خاطر نشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها اشاره کرده‌اند، پروژه نفوذ برای کشور ما یک تهدید جدی محسوب می‌شود لذاحضور باشکوه و باعظمت مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سد محکمی در برابر پروژه نفوذ و جنگ نرم دشمنان است.

طاهری تاکیدکرد: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران پایه‌ریزی آن بر مبنای دین مبین اسلام است که در معنای واقعی کلمه این انقلاب یک انقلاب خدایی و دین آن بهترین دین خداست.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها