خبرهای داغ:
جشنواره قرانی دهه فجر  با همکاری کمیته همیاری و تشکل های دینی  با حضور مسولین شهرستانی،مربیان قرآنی  وکودکان ونوجوانان در بندرترکمن برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۱۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، این برنامه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و کمیته قران  اداره تبلیغات اسلامی در رشته های حفظ و قرائت با حضور 100 نفر از کودکان و نوجوانان دختر و پسر برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به اهمیت توجه به تربیت قرآنی گفت:  قرآن نور است و بهره مندی از قرآنی و تربیت با آموزه های قرآنی همانند حرکت در روشنایی است لذا  تربیت بدون قرآن نیز همانند حرکت در تاریکی است. وی افزود:خیلی از خانوارها که انس با قرآن دارند، در زندگی موفق هستند .

وی با اشاره به تأثیر نوای قرآن در جان و دل انسان افزود: انسان با شنیدن موسیقی ارام و درست برای ساعتی و یا ساعاتی آرامش می یابد  اما با شنیدن صوت زیبای قرآن خاصه از نوای قاریان مجرب، روز ها و حتی می توان گفت ماه ها در آرامش خواهد ماند.

رییس تبلیغات اسلامی بندرترکمن اذعان داشت: حضرت زهرا (س) پایبندی به دنیا را فقط به خاطر تلاوت قرآن با ارزش می دانست و بری رشد و تعالی و سیدن به اعلی ترین درجه باید با قران انس گرفت.

داوران این مسابقات از علما و مربیان قرآن اهل تشیع و اهل تسنن بندرترکمن بودند که در پایان به نفرات برتر جشنواره جوایزی اهدا شد.

  انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها