خبرهای داغ:
همایش "بصیرت فاطمی و تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی" امروز با حضور مردم و مسئولان در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۱۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در همایش بصیرت فاطمی و تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی در جمع کارکنان و قضات شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: ما باید در سیاست و امور اداری به معنویت, اخلاق و درستکاری نزدیک شویم و سخت‌ترین نقطه اعمال معنویت در سیاست و امور اداری است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ایران به وجود آمد تا ثابت کند که به جز لیبرال و سوسیالیسم, در دنیا, راه دیگری هم وجود دارد و آن راه معنویت است و راه سوم, معنوی و اخلاقی کردن سیاست است.

وی افزود: ما آنچه را که اعتقاد داریم با حفظ عقلانیت و حفظ نظام در سیاست اعمال می‌کنیم و در معنویت, دارای اصول و ارزش‌هایی هستیم, ارزش‌مدار, ارزش‌گرا.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی, حذف قطب شرق و کنار زدن چهره تزویر و ریا و شیطانی آمریکا است, زیرا این کشور استکبار چهره خود را در زیر سازمان ملل و شورای امنیت و حقوق بشر پنهان کرده بود.

ترابی یادآور شد: امروز حتی افرادی که غرب‌زده و غرب‌گرا هستند, نمی‌توانند از آمریکا حمایت و دفاع کنند, زیرا می‌بیینند که آمریکا به تعهداتش عمل نکرده و پیمان‌شکنی می‌کند.

وی گفت: آمریکا زیر ماسک حقوق بشر, خانه فرهنگ, شورای امنیت و غیره پنهان شده, زیرا همه این ابزارها در دست خودش است و از ملت‌ها می‌خواست که آنچه اینان تصویب می‌کنند, بپذیرنند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: امروز ما باید در کنار معنویت, فرهنگ, هویت اسلامی, عدالت اجتماعی, معرفت و دانش اجتماعی و اخلاق را در جامعه پیاده کنیم و برای رسیدن به مقاصد معنوی خود, باید راه شهدا و امام راحل را بررسی و مرور کنیم تا در جامعه مشکلی نباشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها