بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت سی و نهمین سالگرد یوم الله 22 بهمن ماه

سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت سی و نهمین سالگرد یوم الله 22 بهمن ماه بیانه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۲۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

سازمان بسیج کارگری کشور به مناسب فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی و نهمین سالگرد دلاوری های مردم حق طلب و آزاده ایران در راه است که با لبیک بر ندای ضد سلطه و عدالت جوی پیر انقلاب و رادمرد حقیقت طلب، صدای خود را به تمام جهانیان رساند و پایه های کاخ ظلم و ستم را در هم شکست و حکومت وابسته به اجنبی ها که سرشار از تحقیر، ظلم و استکبار بود را ویران ساخت.

اینک پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بوده ایم و در کنار استقلال سیاسی، و به همت دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، صنایع تولیدی، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته ، پزشکی ، درمانی و ... مرزهای دانش را درنوردیده ایم  و این ها تنها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سازمان بسیج کارگری ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  به ملت بزرگوار ایران و تمام کارگران عزیز هم صدا با سایر اقشار جامعه و همگام با ملت شهید پرور ایران با پیروی از ولایت مطلقه فقیه ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) فریاد عدالت خواهی سرداده و در برابر همه فتنه گران و بدخواهان و مزدوران داخلی و خارجی با تمام توان خواهد ایستاد.

به همین منظور ما بسیجیان جامعه کارگری در سراسر کشور با انسجام دوچندان همگام با آحاد مختلف ملت مسلمان  ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، حضور قهرمانانه خود را در مقابل چشمان توطئه گران بین المللی و سران ستمگر استکبار به نمایش خواهیم گذاشت و با مشت های گره کرده خود بار دیگر با یادآوری شعار سالار شهیدان امام حسین (ع) به همه یاوه گویان، زیاده خواهان و حاکمان سلطه در جهان فریاد هیهات من الذله را سر می دهیم.

سازمان بسیج کارگری کشور

انتهای پیام/

ارسال نظرات