خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کار حلقات صالحین کار تربیتی و معرفتی است، گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها و تبلیغ به گونه‌ای باشد که خروجی‌های صالحین جذب حوزه‌های علمیه شوند.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۴۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

حلقات صالحین کار تربیتی و معرفتی است/ خروجی‌های صالحین باید جذب حوزه‌های علمیه شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد اسماعیل بیگی امروز در آیین تجلیل از برترین‌های صالحین با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: کار حلقات صالحین کار تربیتی و معرفتی است که بعد از مدت‌ها خود را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه 10 سال از تشکیل حلقه‌های صالحین در همدان می‌گذرد، گفت: لازم است طوری برنامه‌ریزی شود که خروجی خوبی از این برنامه داشته باشیم.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها و تبلیغ به گونه‌ای باشد که خروجی‌های صالحین جذب حوزه‌های علمیه شوند که این اتفاق افتاده و تعدادی از این طریق تربیت و جذب حوزه‌های علمیه شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ابراز داشت: در سال جاری بیش از 3 هزار و 500 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

اسماعیل‌بیگی با اشاره به فعالیت 286 پایگاه در استان گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، تجربه‌نگاری و... از جمله برنامه‌هایی بود که در سال جاری برگزار شده است.

وی ادامه داد: یک ‌هزار و630  نفر از سرگروه‌ها و سرمربی‎ها تجربه‌های خود را به مسابقات تجربه‌نگاری ارسال کرده‌اند که بهترین تجربه‌ها انتخاب شده‌اند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تجلیل از برترین‌های صالحین گفت: از 250 نفر از سرگروه‌ها، مربیان و متربیان و جوانه‌های صالحین که برای ایجاد رشد و تعالی صالحین فعالیت کرده‌اند تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات