به همت سپاه ناحیه مقداد مشهد؛

اهداء 45 سري جهيزيه به نوعروسان تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره)

با همكاري بسيجيان سپاه ناحيه مقداد مشهد و كميته امداد امام خميني(ره) 45 سري جهيزيه در قالب لوازم ضروري زندگي به ارزش ريالي یک میلیارد و 800 میلیون ريال به مددجويان اين كميته اهدا شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۹۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي؛ در اين مراسم باشكوه كه در مسجد امام علي (ع) بعنوان مسجد محوري سپاه ناحيه مقداد مشهد و با حضور مسئولين كميته امداد امام خميني(ره) و فرماندهان ناحيه مقاومت بسيج سپاه مقداد و حضور پرشور بسيجيان برگزار شد، 45 سري جهيزيه به زوج هاي محروم تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره)تقديم شد.

سرهنگ پاسدار ترشيزي؛ فرمانده ناحيه مقداد مشهد در سخناني اين حركت زيباي بسيجيان حوزه 7 ريحانه النبي(س) با همكاري كميته امداد امام خميني(ره) و خيرين را يك اقدام جهادي دانست و تاکید کرد: این حرکت بايد ادامه دار باشد.

وي در ادامه افزود: در برابر خدماتي كه مردم ظرف 40 سال به انقلاب کرده‌اند و پاي كار انقلاب بود‌ اند اينگونه خدمات بسيار ناچيز است و مسئولين ما بايد تلاش مضاعفي را انجام دهند.

فرمانده ناحيه مقداد مشهد گفت: با عنايت خداوند متعال توانستيم شعار ابتداي انقلاب يعني استقلال، آزادي،جمهوري اسلامي را محقق و از آن آرمان محافظت كنيم ولي بايد مراقب باشيم كه اين سه دستاورد بزرگ انقلاب همچنان با اسلاميت عجين باشد و تحت لواي اسلام باشد.

در ادامه مراسم مهندس آسوده ؛ قائم مقام كميته امداد امام خميني (ره) در خراسان رضوي، در سخناني اين اقدام جهادي در راستاي ازدواج سهل و آسان كه دغدغه مقام معظم رهبري هست را مبارك و ميمون و محروميت زدايي و كمك به قشر ضعيف و فقير جامعه را در كنار كارهاي امنيتي و فرهنگي مهم دانست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها