خبرهای داغ:

افتتاح ۱۱ پروژه در بخش مرکزی شهرستان کارون

صبح امروز ۱۱ پروژه در بخش مرکزی شهرستان کارون با حضور خنفری فرماندار کارون، سرگرد بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون،بهاروند بخشدار مرکزی،دهیاران و جمعی از مسئولین ادارات افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۹۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
خنفری فرماندار کارون در این مراسم گفت: در بخش مرکزی 11 پروژه با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید‌.
 
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین پروژه ای که در بخش مرکزی داریم پروژه جاده مواصلاتی روستای العقدا به الاعضب که با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه شده است و در دهه فجر با حضور استاندار خوزستان افتتاح می شود.
 
خنفری افزود: از دیگر پروژه های بزرگی که در شهرستان کارون تعریف شد و کار اجرایی آن طی روزهای آینده تمام می شود پروژه آبرسانی چمیان است.
 
 فرماندار کارون عنوان کرد: 5 روستای مجاور رودخانه کارون به طور مستقیم از آب رودخانه مصرف می کنند و از آنجایی که با شهر فاصله دارند امکان تامین آب شرب برایشان مهیا نیست.
 
خنفری ادامه داد: دو سال پیش قرار بود این پروژه تکمیل و افتتاح شود، اما متاسفانه به دلیل اینکه این نوع لوله هایی که در این مجتمع به کار برده شده بود از نوع لوله پلی اتیلن سایز بالا بود و مواد اولیه آن بیرون از کشور است امکان تولید این لوله ها وجود نداشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار