در ادامه فعالیت‌های هنری و انقلابی هنرمند سبزوار؛
مجتبی مومن هنرمند سبزواری جدیدترین اثر نقاشی خود را تحت عنوان «شهیدان شاهدند» به زودی در سبزوار رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۹۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مجتبی مومن مجسمه ساز و نقاش انقلابی سبزواری اثر شهیدان شاهدند را ازابتدای دهه فجر آغاز کرده و به زودی از این اثر رونمایی خواهد کرد.

این هنرمند سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این اثر که با الهام از آیه ۶۹ سوره ال عمران تلمیح شده است اظهارداشت: در این تصویر چشم ۴۰ شهید انقلاب و دفاع مقدس سبزواری و مدافع حرم در چشم مبارک حضرت امام خمینی به تصویر در می‌آید و به گونه‌ای یادآور این ایه است که شهدا زنده و شاهد تمام اعمال ما هستند.

مومن در ادامه با اشاره به اینکه این نقاشی به سبک سورئالیسم ترسیم می‌شود ادامه داد: تا کنون بیش از ۷۰ درصد کار انجام شده است و بیش یک هفته زمان نیز برای انجام این کار صرف شده است.

این هنرمند سبزواری با بیان اینکه ۱۹ بهمن ماه و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم رونمایی از این اثر در آستان شهدای سبزوار برگزار خواهد شد تصریح کرد: پس از تکمیل و رونمایی این اثر برای نگهداری به خانه موزه شهید فرومندی تحویل خواهد شد.

مجتبی مومن که در کارنامه هنری خود تصویرگری شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را دارد خالق آثاری نظیر ثبت چهره محسن حججی شهید بی سر مدافع حرم با بیش از ۷۰ هزار اثر انگشت و گل آرایی چهره مهدی موحد نیا شهید مدافع حرم سبزواری با بیش از ۲ هزار گلبرگ است.




ارسال نظرات
پر بیننده ها