مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه درگز با اشاره به نعمت‌های مادی و معنوی انقلاب، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین نعمات و برکات این انقلاب که به واسطه امام راحل برای ما به ارمغان آورده شد، آبرو و عزتی بود که پیش از آن نداشتیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۰۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
حجت الاسلام داوود عبداللهی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن گرامیداشت دهه فجر، به برشمردن نعمات و برکات انقلاب پرداخت و تشریح کرد: یکی از راه‌های جدا نشدن از راه خدا، یادآوری نعماتی است که بر ما نازل کرده است.

وی عنوان کرد: چنانچه دستاورد‌های نهضت امام راحل را مورد شمارش قرار دهیم خواهیم دید با وجود خیلی از کمبود‌ها و کوتاهی‌های مسئولان، باز هم این دستاورد‌ها نسبت به دوران قبل از سال ۵۷ قابل مقایسه نیست.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه بسیج ناحیه مقاومت بسیج درگز تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نعمات و برکات این انقلاب که به واسطه امام راحل برای ما به ارمغان آورده شد، آبرو و عزتی بود که پیش از آن نداشتیم.

حجت الاسلام عبداللهی تاکید کرد: با مراجعه به تاریخ و مطالعه اوضاع زمان شاه خواهیم دید در آن ایام حتی ما را برای نوکری هم قبول نمی‌کردند و افسران کشور‌های بیگانه به ازای خدمت در ایران و کسب درآمد‌های بسیار زیاد، از حق توحش هم برخوردار بودند.

وی افزود: کاپیتولاسیونی که امام راحل از تصویب آن به شدت ناراحت و عصبی شده بودند، عزت نفس، آبرو و انسانیت ما را زیر سوال برده بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن بیان اینکه ثروتمندی بدون داشتن عزت نفس بی فایده است، اظهار کرد: مطالعات تاریخی بیانگر این است که ایرانی‌ها حتی اجازه ورود به باشگاه تنیسی که دشمنان در کشور ما تاسیس کرده بودند را نداشته و همطراز سگ خوانده شده بودند.

حجت الاسلام عبداللهی گفت: امروز و در این برهه از زمان، شاهد افتخارات بسیار زیاد انقلاب و عزت نظام اسلامی هستیم؛ اما در زمان شاه هیچ یک از این افتخارات وجود نداشت و کسی ایرانی‌ها را آدم حساب نمی‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به بهانه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به این نظام دارد، چراکه بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری روزگاری کشور ایران حیات خلوت بیگانگان بوده و آن‌ها از اینکه حیات خلوت خود را از دست داده اند به شدت خشمگین و عصبی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز تصریح کرد: جوان نسل امروز ما باید بداند شاهی که در مقابل مردم از هیچ گونه ظلمی دریغ نمی‌کرد، در برابر آمریکایی‌ها سر خم کرده و به آنان تعظیم می‌کرد، این در حالی است که در هیچ یک از تصمیمات کشورش او را مشارکت نداده و با او مشورت نمی‌کردند.

حجت الاسلام عبداللهی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران به آنچنان قدرتی در منطقه تبدیل شده که دشمنان ما جرات ندارند وارد محدوده حریم مرزی ایران شوند چه برسد به اینکه بخواهند در مسائل کشور دخالت کرده و اظهار نظر کنند.

وی تاکید کرد: گرچه نعمت‌های مادی و دنیوی دوران انقلاب با دوران پهلوی تفاوت چشمگیری دارد؛ اما همین نعمت‌ها را برخی ظالمان هم می‌توانند فراهم کنند، این در صورتی است که بعضی از نعمت‌ها را کسی جز راه و هدف امام نتوانست مهیا کند، حیات خلوت را فقط تفکر امام از شاه گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز با تاکید بر وجود امنیت در کشور تشریح کرد: متاسفانه عده کمی از مسئولین و نمایندگان مجلس ما، شهدای مدافع حرم و حضور آن‌ها در سوریه را مورد انتقاد قرار داده و آن‌ها را سرزنش می‌کردند؛ اما به محض ورود تعداد کمی از طرفداران داعش به صحن مجلس، نگاه همه نسبت به مدافعان حرم عوض شد، این تغییر رفتار دلیلی نداشت جز اینکه تاکنون آن‌ها طعم ناامنی را نچشیده بودند و فکر می‌کردند امنیت کنونی کشور همیشه پایدار است.

حجت الاسلام عبداللهی تبیین کرد: نباید اصل نظام را فراموش کنیم، جایی که اصل نظام در خطر است همه باید بسیج شده و به فکر حفظ کشور باشیم. در حوادث اخیر اعتراض مردم بر حق بود؛ اما به محض اینکه احساس کردند کشور در خطر است، دست به دست هم داده و دست رد به سینه دشمن زدند.

وی افزود: تفاوت دوران شاه با دوران انقلاب در این است که شاه ملعون خود فردی مفسد بود و تمام درباریان در پی این بودند که به هر نحوی شده مملکت را مورد چپاول و اختلاس قرار دهند؛ اما رهبر ما مفسد نیست، شاید مسئولان ما در بحث سیاسی مشکل دار بوده و اطرافیان آن‌ها به دلیل نا آگاهی و زیاده خواهی اقداماتی انجام دهند؛ اما خود آن‌ها افراد مال اندوزی نیستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز در پایان خاطر نشان کرد: امروز به برکت این انقلاب به جایگاهی دست یافته ایم که تمام مسائل منطقه به دست ایران حل خواهد شد. این انقلاب نه تنها حیات خلوت کشور خودمان را از دست دشمن گرفت، بلکه اجازه نداد کشور‌های اطراف هم حیاط خلوت دشمن شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها