جمعی از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با شهید زنده لرستان سید نورخدا موسوی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۲۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از لرستان ، جمعی از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص استان لرستان و مسئول بسیج جامعه پزشکی استان با سیدنورخدا موسوی شهید زنده و جانباز صددرصد لرستانی دیدار کردند.
سرگرد عبدالوحید ملک آرا مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در این دیدار وجود سید نورخدا موسوی این جانباز سرافراز لرستانی را برای همه مایه نعمت و برکت دانست و اظهار داشت: این افتخار نصیب بسیج جامعه پزشکی شد که به همراه 20 پزشک متخصص و فوق تخصص در خدمت خانواده محترم سید نور خدا موسوی باشیم.
وی افزود: در این دیدار پزشکان فوق تخصص گوارش، متخصص قلب، سونوگرافی و رادیولوژی، عفونی، فوق تخصص قلب، جراحان عمومی، کلیه و مجاری و پوست بنا به مشکلات سید نور خدا موسوی به وی خدمت‌رسانی کردند.

دیدار پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیج جامعه پزشکی لرستان با شهید زنده + تصاویر

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان بیان کرد: بنا به شرح‌حالی که از سید نور خدا موسوی گرفته شد بنابرنیاز وی 20 نفر متخصص و فوق تخصص وپزشکان عمومی، دندانپزشک و چند نفر مهندسی، پرستاری و کارشناس آزمایشگاه حضور یافتند.
حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر مدیر حوزه علمیه صادقیه و سرمربی صالحین بسیج جامعه پزشکی استان نیز در این دیدار گفت: باید از خانواده این جانباز سرافراز که در نگهداری و پرستاری آن سنگ تمام گذاشته‌اند قدردانی کنم چرا که نگهداری و پرستاری از این جانباز خوشنودی و رضای خداوند را به‌دنبال دارد.

دیدار پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیج جامعه پزشکی لرستان با شهید زنده + تصاویر
وی افزود: حضور پزشکان حاوی پیام‌های زیبایی از نوع قدردانی عملی از جان‌فشانی‌های این عزیز است که یک نوع معروف عملی و تکریم جایگاه ایثارگران، جانبازان و حضور در محضر سید بزرگوار است که سبب خانه‌تکانی دل می‌شود و خیلی برکات دارد.
حافظی همسر جانباز سید نورخدا موسوی گفت: بهترین لحظات زندگی من و فرزندانم لحظاتی است که کادر پزشکی به دیدار ما می‌آیند و چون ما بعد از خداوند بودن آقا سید را از پزشکان می‌دانیم.
به گزارش بسیج جامعه پزشکی سید نورخدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون 9 سال است که با 100 درصد جانبازی در کما به سر می‌برد.
دیدار پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیج جامعه پزشکی لرستان با شهید زنده + تصاویر
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات