مراسم بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی روستای لیاول سفلی شهرستان رودبار با حضور سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در لیاول سفلی خورگام برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۳۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، مراسم بهره برداری از پروژه آب‌رسانی روستای لیاول سفلی با حضور سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، امام‌جمعه شهرستان، فرماندار، نماینده، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین و مردم در لیاول سفلی خورگام برگزار شد که فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه‌ی مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی خود دنیا را به چالش کشید و تمام معادلات دشمنان را به هم ریخت و از همان روز دشمنی علیه نظام توسط دشمنان آغاز شد.
سردار محمدعبدالله‌پور با بیان اینکه 4 دهه در تحریم دشمن هستیم، گفت: دشمن در این ۴۰ سال، هر کاری توانسته علیه نظام کرده است.
به گفته وی،اختلاف‌افکنی یکی از ترفندهای دشمن است تا بتواند به اهداف شومش دست یابد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایستادگی در مقابل استکبار را از امام راحل آموختیم، اظهار کرد: مشکل دشمن با این دولت و آن دولت نیست، آن‌ها با اصل نظام اسلامی مشکل دارند و هیچ‌گاه دست از دشمنی با کشور بر نخواهند داشت.
سردار عبدالله‌پور با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در برجام، بیان کرد: برجام نمونه‌ای از بدعهدی آمریکایی‌هاست و علی‌رغم تعهداتی که داده‌است روزبه‌روز بردشمنی و کینه‌جویی خود می‌افزاید.
وی، توانمندی ایران در بُعد نظامی را بسیار قدرت‌مند ارزیابی کرد و یادآور شد: اگر دشمن از چهار طرف بخواهد به کشور هجوم بیاورد باز نمی‌تواند خدشه‌ای به کشور وارد کند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دستگیری دریانوردان آمریکایی، بیان کرد: دستگیری دریانوردان آمریکایی، برای آن‌هایی که در بُعد تجهیزات و امکانات حرفی برای گفتن دارند، بسیار ذلت بار بود و قدرت و توان نظامی و دفاعی کشور را به همه‌گان نشان داد.
سردار عبدالله پور با بیان اینکه به فرمان رهبر معظم انقلاب در یکصد دهستان کشور قرارگاه پیشرفت و آبادانی شکل گرفته، گفت: دهستان درفک رودبار یکی از سه دهستان پیشرفت و آبادانی گیلان است.
به گفته وی، ترویج فرهنگ زندگی ایرانی و اسلامی، رفع مشکل بیکاری و ایجاد زیرساخت‌ها و رسیدگی به سلامت مردم از اهداف شکل‌گیری قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اذعان کرد: ۸۰درصد از سه هزار مسجد استان گیلان بسته است و این مهم بسیار نگران کننده است.
سردار عبدالله پور با بیان اینکه با مشارکت سپاه و سایر نهادها یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان طی یک سال احداث گردید، اضافه کرد: بیش از دوهزار مددجوی کمیته امداد در گیلان همچنان فاقد مسکن هستند.
وی ادامه داد: طبق آمار قریب به ۴هزار مددجوی بهزیستی یک تا بیش از پنج معلول فاقد مسکن هستند، که می‌بایست برای آن‌ها هم تصمیماتی گرفته شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه یک ریال از پول پروژه‌های سپاه به این نهاد برنمی‌گردد، گفت: تمامی اعتبارات در مناطق محروم برای رفع محرومیت‌زدایی هزینه می‌شود.
سردار عبدالله‌پور، ولایت را رمز پایداری انقلاب دانست و بیان کرد: اگر امام نبود نمی‌توانستیم کشور را نگه داریم و همینطور اگر حضرت آقا نبودند نمی‌توانستیم کشور را به‌جلو پیش ببریم.
وی با بیان اینکه گوش به فرمان ولایت بودن به شعار نیست، تصریح کرد: هرکس فاصله‌اش را با ولایت تنظیم کند شناختش آسان می‌شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ولایت‌پذیری در شعار نیست، گفت: مردم نمی‌پذیرند فردی شعار ولایت بدهد اما در جای گرم و نرم بنشیند و به فکر رفع مشکلات مردم نباشد.
سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مقام‌معظم‌رهبری از اختلاف خوشش نمی‌آید، اذعان کرد: هر کس به دنبال اختلاف افکنی باشد از ولایت نیست.

ارسال نظرات