مسئول بسیج اساتید استان گیلان خبرداد:
کیوان میرزایی گفت: هم‌زمان با دهه‌ی مبارک فجر همایش رسانه و انقلاب اسلامی در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۴۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، کیوان میرزایی مسئول سازمان بسیج اسایتد استان گیلان ظهر پنج‌شنبه و هم‌زمان با هشتمین روز از دهه‌ی مبارک فجر در "همایش رسانه و انقلاب اسلامی" در تالار حکمت دانشگاه گیلان اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز انقلابی گسترده در جهان اسلام بود.

مسئول بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به اینکه نهضت انقلاب اسلامی با قدرت و بی‌توقف به حرکت خود ادامه می‌دهد تصریح کرد: دشمنان همه روزه به‌منظور مقابله با انقلاب اسلامی برنامه‌های گسترده‌ای را طراحی می‌کنند.

میرزایی با تاکید بر اینکه مدافعان و نیروهای انقلابی همواره باید در مقابل طرح‌ها و برنامه‌های گسترده دشمن آمادگی داشته و مجهز شوند ابراز داشت: دو قشر اساتید و اصحاب رسانه موثرترین قشر برای تبیین مبانی انقلاب در جامعه هستند.

مسئول بسیج اساتید استان گیلان رسانه را بازوی توانمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و با تاکید بر اینکه حوزه رسانه بسیار حوزه‌ای بسیار گسترده است بیان کرد: رسانه در جامعه امروز حوزه‌ای گسترده را شامل می‌شود و نگارش و مطبوعات تنها بخشی کوچکی از رسانه است.

وی گسترش تبیین اندیشه‌های انقلاب اسلامی را از وظایف اصلی رسانه دانست و با اشاره به اینکه امروز موفقیت‌ها و دستاوردهای اشاعه مبانی انقلاب اسلامی تنها نتیجه تلاش دو قشر اساتید و رسانه‌ها است گفت: آغاز حرکت در تمدن اسلامی در اوایل انقلاب به‌وسیله اساتید دانشگاهی محقق شد.

ارسال نظرات