خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای حوزه حضرت معصومه(س) سپاه غدیر تبریز، با اشاره اجمالی به تاریخ انقلاب و چنین رویداد مهمی، تداوم آن را مهم و نقش بانوان را در این تداوم تعیین کننده خواند.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۴۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده افزود: اگر انقلاب پیروز شد به برکت خون شهدایی بود که از دامان بانوان تربیت و پرورش یافته بودند.

وی تاکید کرد: امروز نیز برای امنیت کشورمان اگر شهدای مدافع سینه سپر کردند باز نتیجه تربیت مادرانی است که چنین فرزندان غیرتمندی را تربیت و تحویل اسلام دادند.

سردار عباسقلی زاده یادآور شد: امروز نیز بانوان باید در عرصه جنگ نرم با هوشیاری در برابر ترفندهای دشمن، خود را برای مقابله با جنگ نرم آماده کنند تا ضمن حفظ بنیان خانواده که دشمن آن را هدف گرفته است، فرزندانی شایسته تربیت کنند.

نقش بانوان در تداوم انقلاب تعیین کننده است

وی اظهارداشت: دشمن امروز از اسلام و رونق آن هراس دارد بنابراین باید بانوان در این زمینه نیز نش تعیین کننده خود را چون دوران انقلاب و دفاع مقدس نشان دهند که مهم ترین مولفه توجه به الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) و پیاده کردن سبک زندگی اسلامی در کانون خانواده و جامعه است.

نقش بانوان در تداوم انقلاب تعیین کننده است

یادواره شهدای حوزه حضرت معصومه(س) سپاه غدیر تبریز در حسینیه شهدای گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در قالب بخش های متنوع و مختلفی برگزار و در آن از خانواده شهدای این حوزه تجلیل شد.

ارسال نظرات