خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه غدیر تبریز در همایش فجر فاطمی حوزه ام البنین(س) در پایگاه حضرت معصومه(س) این حوزه با گرامیداشت دهه فجر گفت: امروز عزت و شرف و امنیت مان در سایه زحمات و تلاش های امام(ره) بوده و در این روزها باید از حضرت امام و میراث گرانبهای ایشان، انقلاب اسلامی بسیار یاد کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۴۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، حبیب دباغ افزود: اکنون چهل سال که از عمر انقلاب اسلامی سپری شده، شاید بسیاری تصور می کردند که انقلاب اسلامی و این نهضت به نتیجه نمی رسد و برای چهل سالگی این نظام برنامه هایی داشتند، حوادث و اتفاقات عظیمی که هر کدام می توانست یک انقلاب را از بین ببرد افتاد.

وی ادامه داد: اگر در طی 20 سال گذشته را ببینید شیوه دشمن در بحث براندازی عوض شده و از جنگ سخت تبدیل به جنگ سرد شد و پس از آن دشمن به دنبال این بود که امنیت کشورها را بهم بزند. در ایران، سوریه، لبنان، یمن و عراق و دیگر کشورها برنامه ریزی شد که براندازی در این ها روی بدهد ولی اگر مستشاران ایرانی نبودند عراق فعلی این طور نبود و از دست می رفت. اگر دفاع از حرم آل الله در سوریه نبود الان وضعیت آن کشور اینطور نبود.

دباغ اظهار داشت:  چطور در کشوری که از خفقان طاغوتی گذر کرده بود انقلابمان پابرجا ماند. اصل مهم، ریشه و جنس انقلاب است که از جنس ایمان و اعتقاد  به اهل بیت و برگرفته از قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و اگر این ها سست شوند انقلاب صدمه می خورد.

وی بیان کرد: جنگ تحمیلی نخستین ضربه دشمن به ما بود تا نگذارد پایه های انقلاب محکم بنا شود  ولی ایمان و اعتقادات جوانان آن زمان که در تاریخ  و جهان اسلام بی بدیل و بی نظیر بود جلوی آن را گرفت و  پایه های انقلاب محکم پایه گذاری شد.

دباغ اضافه کرد: اگر امروز در اینجا راحت نشستیم، این راحتی را مرهون خون شهدا هستیم، هزاران هزار شهید جانشان را دادند و نزدیک به پانصد هزار جانباز از جانشان گذشتند تا عزتمان از بین نرود و ما باید قدردان این باشیم.

جشنواره غذا، نمایشگاه عفاف و حجاب،  آثار دستی و  توانمندی سازی بسیجیان این حوزه از برنامه های جنبی این همایش بود.

ارسال نظرات