حفظ انقلاب سخت‌تر از انقلاب کردن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت: وظیفه حراست از انقلاب بر عهده ما است که این مهم سختتر از انقلاب کردن می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۴۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمید یزدانی در جمع دانش آموزان مدرسه فدک شهر پردنجان ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا، سالروز پیروزی انقلاب راگرامی داشت و ایام شهادت بی بی دوعالم را تسلیت گفت و افزود: در سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب نباید فراموش کنیم که امام (ره) به ما استقلال بخشید، هویت بخشید، آزادی بخشید. ما موظف هستیم راه استقلالی را که امام (ره) آغاز کرده است ادامه دهیم.

وی انقلاب اسلامی را معجزه الهی برای ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: نه تنها به وجود آمدن انقلاب یک معجزه الهی است که حفظ و استمرار آن نیز خود نوع دیگری از معجزه و حتی بزرگتر از معجزه اول محسوب می شود.

وی به اهداف انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: نفی استبداد داخلی و براندازی رژیم ستم شاهی ، ایجاد حکومت مبتنی بر رای مردم و اجرای عدالت اجتماعی از جمله اهداف مهم انقلاب می باشد. 

وی اظهار داشت: در چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های مختلف و دشمنی‌های فراوان از جانب استکبار جهانی و عاملان حلقه بگوشش روبه رو بوده است هم چنان به یک الگوی جهانی برای آزادی طلبان درسطح دنیا مبدل گشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: انقلاب کردن سخت بود، اما حفاظت از انقلاب اسلامی بااین همه توطئه و نیرنگ سخت‌تر می‌باشد و همه مردم ایران به خاطر این که صاحبان اصلی انقلاب بودند در این مسیر هزینه‌های زیادی پرداخت کردند و در تمام برهه‌های زمانی دشمنان را مایوس کردند.

وی ادامه داد: سال ۵۷ رژیمی که دست نشانده استکبار و ابر قدرت‌ها بود توسط مردم سرنگون شد. بعد از انقلاب، استکبار از انقلاب اسلامی سیلی خورده و به همین دلیل با اجیر کردن یک قاتل و دیکتاتور مثل صدام، هشت سال جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد و هزینه‌های زیادی را بر انقلاب اسلامی وارد کرد. به خیال این که بتواند انقلاب نوپای ما را ساقط کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار